نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر جدید بازی Team Sonic Racing با محوریت سیستم شخصی سازی غنی

کمپانی سگا در جریان پنل اختصاصی سونیک در رویداد SXSW اطلاعات بیشتری را از بازی Team Sonic Racing منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سگا در جریان رویداد SXSW یک پنل اختصاصی برای مجموعه محبوب Sonic the Hedgehog برگزار کرده است و از این طریق اطلاعات جدیدی را از بازی مورد انتظار Team Sonic Racing به اشتراک گذاشته است. در این میان تریلرهای جدیدی منتشر شد که اولین تریلر به نمایش شخصی‌سازی‌های بازی «تیم سونیک ریسینگ» می‌پردازد. این ویژگی امکان نقاشی اتومبیل‌ها به سلیقه کاربران، تعویض قطعات اجرایی، انواع و اقسام رنگ‌ها، طرح‌ها، عکس برگردان‌ها و حتی بوق‌های مختلف را فراهم می‌کند و در ادامه قادر به تماشای آن خواهید بود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

ویدیو دوم حاوی یک آهنگ تازه تحت عنوان Bingo Party است، اگرچه می‌دانیم که بازی Team Sonic Racing شامل تعداد بسیاری از این‌ نوع آهنگ‌های گوش‌نواز برای لذت بردن هر چه بیشتر بازیکنان است و توسط تیم بزرگی از نوازندگان تهیه شده است. شما می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده و از موسیقی آن لذت ببرید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

حال که صحبت از آهنگ‌ها شد، باید بگوییم که کمپانی سگا در این رویداد آهنگ دیگری از انیمیشن سریالی Sonic Mania Adventures به اشتراک گذاشته است که Theme of Knuckles نام دارد و در ویدیو زیر می‌توانید به آن گوش دهید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

افزون بر این موارد، اخبار بیشتری نیز از انیمیشن مرتبط با Team Sonic Racing منتشر شده است. یک سریال انیمیشنی دو قسمتی با نام Team Sonic Racing Overdrive در راه است که سونیک، تیلز، ناکلز و شَدو در کنار سایر کاراکترهای امروزی در آن حضور دارند. این انیمیشن دیالوگی نخواهد داشت، اما به طور همزمان در سراسر جهان منتشر خواهد شد. قسمت اول این انیمیشن که روز گذشته شاهد انتشارش بودیم، از «اینجا» قابل مشاهده است. شما می‌توانید برخی از تصاویر مفهومی این انیمیشن را در ادامه مشاهده کنید.

در این رویداد همچنین تاکاشی ایزوکا، رئیس استودیو سونیک تیم اظهار داشت که توسعه بازی بزرگ بعدی مجموعه Sonic the Hedgehog آغاز شده است. با این حال، توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری را درباره این بازی منتشر نکردند و طبق معمول با گفتن جمله «بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی در آینده هستیم» و تشکر از طرفداران بابت صبر و شکیبایی‌شان، انتشار اخبار بیشتر را به زمان دیگری موکول کردند.

بازی Team Sonic Racing در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱ می ۲۰۱۹) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای تریلرهای دیگر بازی به «صفحه اختصاصی» آن در وب‌سایت زومجی سر بزنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده