// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر The Division 2 با محوریت بتای عمومی منتشر شد

کمپانی یوبیسافت ویدیو جدیدی از بازی The Division 2 منتشر کرده است که محتویات بتای عمومی بازی را نشان می‌دهد.

بتای عمومی بازی The Division 2 در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (یک مارس) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه (چهار مارس) هم قابل بازی است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر The Division 2، ویدیو جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

ویدیو منتشر شده در واقع محتویات نسخه بتا را نشان می‌دهد. بتای عمومی The Divisin 2 دارای سه مرحله اصلی است که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تک‌نفره یا مشارکتی (کوآپ) بازی کنید. در این میان اشاره کنم که یکی از مراحل جدید است و در بتای خصوصی حضور نداشته است. از دیگر محتویات بتای عمومی هم می‌توان به فعالیت‌های جانبی نظیر پنج مرحله فرعی، فعال بودن بخش شرقی دارک زون و حالت PvP بازی اشاره کرد. در حالت PvP بازی دیویژن 2 بازیکنان در تیم‌های چهار نفره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

اگر با جهان دیویژن 2 آشنایی ندارید، باید بگویم که وقایع این نسخه هفت ماه پس از نسخه‌ی اول رخ می‌دهد. حال بازیکنان در قالب ماموران دیویژن، آخرین امید مردم واشنگتن دی‌سی هستند. در ادامه می‌توانید تریلر محتویات بتای عمومی The Division 2 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Division 2 در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۴ مارس) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده