// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸

تریلر گیم پلی جدید بازی Left Alive کاراکترهای آن را نشان می‌ دهد

جدیدترین تریلری که از بازی Left Alive منتشر شده است روی کاراکترهای قابل بازی آن تمرکز دارد و صحنه‌های گیم پلی هر یک را به اشتراک قرار می‌دهد.

اگر اخبار بازی Left Alive را دنبال نکرده‌اید باید گفت که این اثر شامل سه قهرمان یا به اصطلاح پروتاگونیست می‌شود. افسر پلیس نیروی نووسلاوا با نام اولگا، خلبان وازنر از ارتش روتنیان با نام میخائل و لئونید، از کاراکترهای قابل بازی Left Alive به شمار می‌روند که کاربران در هر یک از قسمت‌ها (چپتر‌ها) هدایت یکی از این سه شخصیت را برعهده می‌گیرند.

سازندگان به تازگی ویدیویی ۱۳ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Left Alive منتشر کرده‌اند که برای اولین بار توانستیم کاراکتر لئونید را در نبرد‌هایش ببینیم. البته با اینکه کاراکترهای یاد شده از نظر مکانیزم و گیم‌پلی زیاد با یکدیگر متفاوت نیستند اما آیتم‌هایی که باید با هر یک از کاراکترها پیدا کنید، فرق می‌کنند. همچنین قابلیت انتقال آیتم‌ها بین کاراکترها به واسطه «جعبه آیتم‌ها» امکان‌پذیر است که البته این مبادلات را روی هر آیتمی قابل انجام نیست.

بازی Left Alive در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند ماه)‌ در ژاپن روی پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. نسخه غربی این بازی نیز برای پلی استیشن 4 و پی سی‌ (استیم) برنامه‌ریزی شده است که در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند ماه) در دسترس قرار می‌گیرد. توشیفومی نابه‌شیما در مصاحبه‌ای گفت که احتمال دارد کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) این بازی را روی پلفترم‌های دیگر نیز عرضه کند. از این رو می‌توان احتمال داد که شاهد پورت شدن این بازی روی ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ باشیم.

برای آشنایی بیشتر، می‌توانید پیش نمایش بازی Left Alive را در زومجی مطالعه کنید. اگر هم قصد دارید که صرفا به گیم پلی بازی نگاه بیندازید در پایین می‌توانید جدیدترین تریلر Left Alive را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده