// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

مقایسه گرافیکی بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening روی سوییچ و گیم بوی

مقایسه ویدیویی نسخه ریمستر بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening با نسخه اصلی، هنر سازندگان در بازآفرینی این بازی به‌یادماندنی را نشان می‌دهد.

بدون شک بسیاری از گیمرهای قدیمی پس از شنیدن خبر ریمستر شدن بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening و مشاهده تریلری که در جریان رویداد اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) پخش شد، بی‌صبرانه منتظر بودند تا ببینند این بازی به‌یادماندنی به چه صورت بازسازی شده است. حال بر اساس آخرین اخبار بازی، کانال یوتیوب GameXplain ویدیویی منتشر کرده که در آن تریلر و گیم‌پلی نسخه ریمستر این بازی را در کنار نسخه اصلی قرار داده است. در این ویدیو نشان داده می‌شود که نینتندو چگونه به زیبایی عناصر بازی اصلی را بازسازی کرده و به نسل جدید کنسول‌ها آورده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

اگر شما هم از کسانی بوده‌اید که در نگاه اول با مشاهده بازسازی The Legend of Zelda: Link's Awakening دچار شک و تردید شدند، احتمالا با دیدن این ویدیو نظرتان عوض شده است. در نگاه اول گرافیک کارتونی این بازی روی کنسول سوییچ ممکن است کمی توی ذوق بزند، اما باید قبول کنیم که ظاهر Rolling Bones دخمه Turtle Rock همیشه اینقدر خنده‌دار و حضور Goombas از مجموعه ماریو در این بازی همیشه اینقدر عجیب بوده است. همچنین طبیعی است که ویدیوی سینمایی ابتدای بازی گرافیکی به مراتب بهتر از محیط داخل بازی داشته باشد. از سمتی دیگر هرچه بیشتر به ویدیوی بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening نگاه بیندازیم، بیشتر متوجه می‌شویم که یک بازی نمای بالا به پایین از مجموعه افسانه زلدا چقدر برای کنسول سوییچ لازم و ضروری بوده است. فقط کافی است کمی دندان روی جگر بگذاریم و صبر کنیم ببینیم که ریمستر این بازی چگونه از آب در خواهد آمد.

همانطور که می‌دانید هفته گذشته بود که ریمستر بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening در جریان پخش زنده نینتندو دایرکت معرفی شد و کمپانی ژاپنی اعلام کرد که بازی در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده