// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴

تماشا کنید: ویدئویی از نسخه ایکس باکس وان بازی The Elder Scrolls Online

حدود یک ماه تا انتشار نسخه‌های کنسولی بازی The Elder Scrolls Online باقی مانده است. امروز ویدئویی از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

این نسخه نیز مانند سایر نسخه ها در سرزمین های تمریل رخ می‌دهد و به مرور داستان غیر خطی بازی را شکل می دهد. این ویدئو هم وسعت مبارزات در سرزمین های تمریل را نشان می‌دهد.

چند روز پیش شرکت بتسدا گفت که آن‌ها قادر نیستند تا بازی The Elder Scrolls Online را روی یک دیسک بلو-ری ۵۰ گیگابایتی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه کنند و خریداران بازی باید انتظار یک بروزرسانی در حدود ۱۵ گیگابایت را داشته باشند.

پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر‌های فراوان، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۵ (۱۹ خرداد ۱۳۹۴) به بازی The Elder Scrolls Online دسترسی پیدا کنند. بازی در تاریخ ۴ آپریل ۲۰۱۴ (۱۵ فروردین ۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی با سیستم عامل‌های ویندوز و مک منتشر شد.

شما می‌توانید این ویدئو را در زیر مشاهده و دانلود کنید:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

آیا نسخه‌های کنسولی این بازی را تهیه خواهید کرد؟ در صورت تجربه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده