// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission در غرب مشخص شد

کمپانی باندای نامکو با انتشار تریلری در جریان استریم خود اطلاعاتی از تاریخ انتشار و داستان بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که Super Dragon Ball Heroes: World Mission در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین ۹۸) منتشر می‌شود. بازی مذکور قرار است در اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود و در دسترس کاربران پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

در اکتبر ۲۰۱۸، خبر انتشار بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission در مجله وی‌جامپ (V Jump) رونمایی شد و کمپانی باندای نامکو اعلام کرده بود که با همکاری کمپانی دیمپز کورپوریشن (Dimps Corporation) قصد دارد نسخه دیگری از بازی Dragon Ball را در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر کند. در آن زمان تاریخ دقیق راه‌یابی این بازی در غرب مشخص نشد اما در وب‌سایت طبقه بندی محصولات در استرالیا این محصول درجه سنی PG (تصمیم‌گیری به دست والدین) را دریافت کرد. در آن زمان تریلری کوتاه نیز منتشر شد که کارت‌های کاراکترها را از بازی‌های دراگون بال زی، دراگون بال سوپر،‌ دراگون بال هیروز و حتی Android 21 از بازی Dragon Ball FighterZ را نشان می‌داد. پس از آن مشخص شد که این بازی در تاریخ ۴ آوریل برای کاربران ژاپنی نیز منتشر می‌شود.

Super Dragon Ball Heroes: World Mission قرار است ادامه داستان Dragon Ball Xenoverse را روایت کند. در این بازی شاهد کاراکتر جدیدی به نام Sealas خواهیم بود که به تازگی نه تنها به عنوان Time Patroller جدید شناخته می‌شود بلکه وی ادعا می‌کند که اولین Patroller در دنیای دراگون بال است. تویوتارو، طراح کاراکتر سری دراگون بال سوپر، طراحی این کاراکتر را برعهده گرفته است. Sealas پس از ورود در دنیای دراگون بال یکی از پاترولر‌ها یعنی Trunks را شکست می‌دهد. در پایین می‌توانید تصویر وی را مشاهده کنید.

Super Dragon Ball Heroes: World Mission

کمپانی باندای نامکو در جریان یک استریم اعلام کرد که Super Dragon Ball Heroes: World Mission یک بازی استراتژی کارتی است. کاربران در جریان بازی با انتخاب کردن موقعیت‌ کارت‌های خود در محیط آن می‌توانند با حریفان خود مبارزه کنند. در کنار کارت‌های اصلی بازیکنان، کارت‌های حامی نیز در جریان بازی حضور خواهند داشت که به کاربران اجازه می‌دهد که شانس آنها را بالا ببرد و حتی کاراکترها را ارتقا دهد.

در حالی که سبک این بازی از دیگر آثار Dragon Ball متفاوت است، در جریان این بازی کاربران می‌توانند با هدایت ۷ کاراکتر در مقابل ۷ کاراکتر حریف مبارزه کنند. امکان استفاده از کارت‌ها برای احضار شخصیت‌های دراگون بال از کل مجموعه در دسترس کاربران قارار می‌گیرد. به گفته سازندگان بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission بیش از ۱ هزار و یکصد و شصت کارت جای داده است که به همراه ۳۵۰ کاراکتر ضمیمه بازی شده است. در حالی که وقایع بازی در آینده‌ای مدرن در کره زمین جریان دارد، کمپانی خیالی کپسول کورپوریشن بازی کارتی بر پایه کاراکترهای پیشین توسعه داده است. اگر برای اولین بار است که نام این مجموعه به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Dragon Ball Heroes در ابتدا یک بازی آرکید قدیمی در ژاپن بود که پس از آن در جریان یک آپدیت نام آن به Super Dragon Ball Heroes تبدیل شد.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان در ادامه اطلاعات بیشتری از Super Dragon Ball Heroes: World Mission منتشر کردند که شامل تصاویری از محیط بازی و داستان آن می‌شود. همانطور که می‌دانید World Mission آخرین نسخه از این سری است. نسخه‌های دیگری از این بازی در ژاپن روی دستگاه‌های آرکید و نینتندو 3DS منتشر شد که در نقاط دیگر همچون اروپا و غرب عرضه نشده است. مدیر برند حاضر در کمپانی باندای نامکو خاطر نشان کرد که این بازی می‌تواند تمامی طرفداران و علاقه‌مندان سری بازی‌های دراگون بال را خوشحال کند و چالشی را در اختیار آنها قرار دهد.

به نقل از سازندگان، وقایع بازی در شهری به نام Hero جریان دارد و بازیکنان هدایت کاراکتری به نام Beat را برعهده می‌گیرند. کاربران در واقع باید شهر خود را از ورود دو کاراکتر شیطانی محافظت کنند. در این راستا باید با استراتژی‌های کارتی و احضار کاراکترهای دیگر از سری دراگون بال، به نبرد با دشمنان رفت. سازندگان در مورد این بازی بیانیه‌ای منتشر کردند که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Super Dragon Ball Heroes: World Mission یک بازی کارتی با تجربه منحصر به فرد است که برای تمامی طرفداران سری دراگون بال پیشنهاد می‌شود. اولین بار است که یکی از سری بازی‌های Super Dragon Ball Heroes در خارج از ژاپن به دست کاربران دیگر می‌رسد و ما خوشحال هستیم که می‌توانیم این بازی را به کاربران بیرون از ژاپن معرفی کنیم. گیم پلی استراتژی این بازی به تمام علاقه‌مندان مجموعه دراگون بال که خواهان چالش نیز هستند، پیشنهاد می‌شود.

بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission در تاریخ ۱۶ فروردین ماه برای پلتفرم‌های سوییچ و پی سی منتشر می‌شود. در حالی که نسخه پی سی این بازی تنها به طور دیجیتالی برای استیم منتشر می‌شود، در آن سو نسخه فیزیکی آن برای دارندگان سوییچ در حال ساخت است. در پایین می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از بازی بیندازید.

Super Dragon Ball Heroes: World Mission

Super Dragon Ball Heroes: World Mission

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده