// سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

تریلر هنگام عرضه Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه Ace Combat 7: Skies Unknown، استودیوی باندای نامکو تریلر هنگام عرضه بازی را منتشر کرد.

باندای نامکو (Bandai Namco) با تریلر هنگام عرضه بازی Ace Combat 7: Skies Unknown ما را به آسمان‌ها می‌برد. این تریلر گیم پلی‌ نبردهای هوایی جدیدی را در موقعیت‌های گوناگون نمایش می‌دهد؛ نبردهای شبانه، بمباران‌، تعقیب و گریز، ساختمان‌های در حال فروپاشی و مخروبه‎ها، نبرد مقابل جنگنده‌های کوچک که از یک هواپیمای بزرگ دفاع می‌کنند، پرتاب چند موشک همزمان و حتی شلیک لیزر از جمله مواردی هستند که در این ویدیو شاهد هستیم.

چند سکانس و شخصیت‌ داستانی نیز در تریلر نمایش داده می‌شوند، اما صحنه‌ای نیست که چیزی را اسپویل کند و اغلب‌ بخش‌هایش را در تریلرهای گذشته دیده‌ایم.

گاهی باور این که Ace Combat 7 بالاخره منتشر خواهد شد، دور از ذهن به نظر می‌رسد. پس از اولین معرفی بازی در سپتامبر ۲۰۱۵، این شبیه‌ساز نبردهای هوایی پرطرفدار چندین بار با تأخیر مواجه شد و از آن زمان اتفاقات زیادی در صنعت بازی‌سازی رخ داد: اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy XV را منتشر کرد و در نهایت مشکلاتی که مشخصاً حین عرضه برطرف نشده بودند به استعفای تاباتا منجر شد. طرفداران، نسخه ژاپنی Ace Combat 3 را ترجمه کردند. پس از چند دهه رویاپردازی آرک سیستم سرانجام Dragon Ball را با حال و هوایی شبیه به سری Guilty Gear ارائه داد. سگا پس از انتشار شاهکاری به نام Valkyria Chronicles 4 از بازی جدید Sakura Wars خبر داد. حتی خود باندای نامکو انتشار بازی‌های Super Robot Wars را به زبان انگلیسی آغاز کرد.

با آغاز شمارش معکوس برای انتشار Ace Combat 7، باندای نامکو تقریباً هر روز یک تریلر جدید از جنگنده‌های بازی منتشر کرده است. چندی پیش تریلر دیگری منتشر شده بود که بخش چند نفره‌ بازی متشکل از یک بتل رویال هشت نفره و دث‌مچ چهار در مقابل چهار را شامل می‌شد. همچنین یک حالت VR قابل بازی برای پلی استیشن VR نیز وجود خواهد داشت.

Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. پورت پی سی بازی کمی بعدتر در ۱ فوریه (۱۲ بهمن) عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده