// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Hell Let Loose در سال 2019 به شکل Early Access منتشر می‌شود

استودیو بلک متر، سازنده بازی شوتر اول شخص Hell Let Loose با همکاری کمپانی تیم 17، اعلام کرد که این اثر در سال آینده میلادی در قالب Early Access به استیم راه می‌یابد.

بازی Hell Let Loose که در سبک شوتر اول شخص با محوریت جنگ جهانی دوم در حال ساخت است، سال آینده میلادی عرضه می‌شود. بازی مذکور سال گذشته در کمپین کیک استارتر (Kickstarter) توانست نظر بسیاری از طرفداران این سبک را به خود جلب کند و بودجه چشمگیری را جمع‌آوری کند.

استودیو بلک متر (Black Matter) همچنین به تازگی اعلام کرده است که با کمپانی بزرگ تیم 17 (Team17) وارد همکاری شده است. ناشر این محصول قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی این بازی را از طریق سیستم Early Access استیم به دست بازیکنان پی سی برساند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از محتوایی که در روز عرضه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد منتشر نشده است، اما سازندگان در استودیو بلک متر خاطرنشان کردند که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار نسخه «دسترسی پیش از موعد استیم» اطلاعات و برنامه کاری خود را با حامیان مالی و دارندگان بازی به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی Hell Let Loose از سال ۲۰۱۶ در دست ساخت قرار دارد و قرار است با محتویات جنگ جهانی دوم طرفداران این سبک را به سمت خودش جذب کند. سلاح‌های واقع‌گرایانه، مکانیزم‌های متنوع، بالیستیک‌ها و بازسازی المان‌های جنگ، از دیگر مواردی است که در این بازی طراحی شده است. بخش آنلاین و چند نفره این اثر به طور ۵۰ در مقابل ۵۰ نفر صورت می‌گیرد و به طور کلی بازی از ۱۰۰ بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این بخش با حالت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند که برای هدف‌های مختلف با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

بازی Hell Let Loose با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است و با توجه به عکس‌هایی که به تازگی منتشر شده است شاهد گرافیک خیره کننده و جذاب هستیم. سازندگان با مشخص کردن تاریخ انتشار این بازی تریلری نیز به اشتراک گذشته‌اند که ویژگی‌های بارز آن را به معرض نمایش قرار می‌دهد که در مقایسه با ویدیو‌های پیشین شاهد پیشرفت به‌سزایی هستیم.

بازی مذکور در سال ۲۰۱۶ پس از راه‌اندازی صفحه کمپین خود در کیک استارتر تا به امروز توانسته‌ است ملبغ ۲۲۰ هزار دلار جمع‌آوری کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به صفحه کیک استارتر آن مراجعه و اطلاعات بیشتر از این بازی کسب کنید. گفتنی است که این پروژه به عنوان اولین بازی این استودیو استرالیایی در حال ساخت است.

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Hell Let Loose هنوز مشخص نشده است و همچنین سازندگان از قیمت این محصول نیز رونمایی نکرده‌اند. با مراجعه به صفحه استیم این بازی می‌توانید آن را در فهرست خریدهای آینده خود یا همان Wishlist ثبت کنید. در پایین می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی شوتر جنگ جهان دوم با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده