نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ انتشار بازی Jump Force مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Jump Force با انتشار یک تریلر و معرفی دو شخصیت جدید، مشخص شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو، ناشر و سازنده‌ی بازی مورد انتظار Jump Force، اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر کرده است. باندای نامکو با انتشار تریلر کاراکتر جدید این بازی یعنی کنشیرو (Kenshiro) از مجموعه مانگای Fist of the North Star، تاریخ عرضه‌ی بازی و طرح باکس‌آرت آن را هم منتشر کرد.

ابتدا به کاراکتر جدید بازی بپردازیم؛ کنشیرو شخصیتی است که در مانگا و صدالبته بازی Fist of the North Star حضور داشته و حالا قرار است در میدان مبارزات بازی Jump Force هم حضور داشته باشد. گفتنی است که علاوه بر کنشیرو ، شخصیت ریو سائبا (Ryo Saeba) از مانگای قدیمی City Hunter هم به بازی اضافه می‌شود و می‌توانید با آن‌ها بازی را جلو ببرید.

همانطور که پیش‌تر ذکر کردم، باندای نامکو در کنار رونمایی از کاراکترهای جدید بازی، تاریخ انتشار آن را هم مشخص کرد و حالا می‌دانیم که بازی Jump Force در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. با توجه به شواهد موجود، این بازی در رویداد هفته‌ی بازی پاریس 2018 (Paris Game Week 2018) حضور خواهد داشت.

صحبت از باکس‌آرت بازی شد و جا دارد بگویم که طرح کاور بازی، همانطور که از پیش هم انتظار می‌رفت، شامل یک‌سری تصویر از کاراکترهای معروف نشریه شونن جامپ، یعنی ناروتو، لوفی و سان گوکو از انیمه‌های ناروتو، وان پیس و دراگون بال است.

در ادامه، شما را به تماشا تریلر جدید بازی دعوت می‌کنم. پیش از این هم شاهد معرفی کاراکترهای جدیدی برای این بازی بودیم؛ شما می‌توانید ویدیو معرفی کاراکترهای انیمه‌های Yu-Gi-Oh و همچنین دو کاراکتر انیمه‌ی Saint Seiya را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده