// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

آپدیت رایگان بازی Conan Exiles منتشر شد

آپدیت رایگان Conan Exiles قابلیت رام کردن حیوانات را به بازی اضافه می‌کند. بسته الحاقی Savage Frontier نیز در کنار این آپدیت معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فانکام (Funcom) از آپدیت رایگان و جدیدی برای بازی Conan Exiles خبر داد. گفتنی است که این بازی در ژاپن توانست به یکی از محصولات پرفروش در این کشور تبدیل شود. در جدیدترین محتوایی که برای این بازی منظور شده است شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی همچون رام کردن حیوانات و نگهداری از آنها هستیم. بازیکنان می‌توانند از حیوانات در نبرد و حتی جمع‌آوری کردن آیتم‌های مختلف برای کشاورزی استفاده کنند.

محیط جدیدی نیز با نام Midnight Grove برای بازی معرفی شده است که در کنار آیین تازه‌ای دیده می‌شود. بازیکنان با استفاده از این آیین می‌توانند پرنده Jhebbal Sag را در دنیای بازی احضار کنند.

البته تمامی محتویات جدید بازی Conan Exiles رایگان نیست. بسته الحاقی Savage Frontier نیز در کنار محتویات رایگان معرفی شده است و در حالی که برخی آیتم‌های ویژه را در خود جای داده است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه) با قیمت ۹.۹۹ دلار برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر می‌شود. تجهیزات و سازه‌های جدید در کنار پوسته‌های تازه برای حیوانات ضمیمه این بسته دانلودی شده است.

جوئل بایلوز، کارگردان خلاق بازی کنان اگزایلز، در رابطه با محتوای جدید توضیحاتی ارایه کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

حیوانات و توانایی رام کردن یکی از ویژگی‌های مهمی است که در جدیدترین آپدیت به گیم پلی بازی Conan Exiles اضافه می‌شود. موارد یاد شده ویژگی‌هایی هستند که بازیکنان مدت‌ها است از ما درخواست کرده‌اند. در ابتدا شما باید به دنیای بازی پا بگذارید و به جستجوی نوزاد حیوانات بروید و آنها را به همراه خود به خانه برگردانید و از آنها نگهداری کنید. پس از رشد و بزرگ شدنشان، این حیوانات تبدیل به یک همراه مورد اطمینان برای شما می‌شوند و با کمک آنها می‌توانید به نبرد با دیگران حیوانات بروید. حیوانات یاد شده همچنین در جمع‌آوری محصولات کشاورزی نیز به یاری شما می‌آیند. حیوانات مختلفی از ببر‌ها گرفته تا کرگدن‌ها در آخرین به‌روزرسانی این بازی گنجانده شده است که اگر از آنها به درستی مراقبت کنید شاید به یک نوع نژاد کمیاب تبدیل شوند.

آپدیت رایگان بازی Conan Exiles هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و پی سی در دسترس است و بسته الحاقی Savage Frontier نیز که هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر قابل خریداری کردن است، در تاریخ ۲۵ مهر برای کنسول‌ها منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از محتوای یاد شده می‌توانید به بلاگ رسمی این بازی مراجعه کنید.

سازندگان ضمن معرفی محتویات یاد شده تریلری نیز از آن به اشتراک گذاشته‌اند که مروری روی آیتم‌ها و قابلیت‌های جدید دارد. در ادامه می‌توانید تریلر یاد شده را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد Conan Exiles و محتوای آن با زومجی در میان بگذارید و برای آشنایی بیشتر با سبک این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده