نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

انتشار تریلر گیم پلی جدید از بازی ترسناک S.O.N

استودیو رد جی تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی ترسناک روان‌شناختی S.O.N منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو رد جی تریلر جدیدی از بازی S.O.N (یا South of Nowhere) منتشر کرده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی این بازی ترسناک روان‌شناختی را به نمایش در می‌آورد. این بازی که در تاریخ بیست آذر ماه (۱۱ دسامبر) منتشر می‌شود، داستان رابرت آلدرسون را روایت می‌کند که ناامیدانه در جنگل‌های بی‌پایان پنسیلوانیا که از آن به عنوان جنوب ناکجاآباد یاد می‌شود، به جست و جوی یافتن پسر گمشده‌اش، جی است.

تریلر جدید بازی S.O.N دارای هیچ جامپ اسکری نیست، اما این تریلر با صداهای فراگیر، صدای آهسته پا و صدای سکوت پر شده است. در این تریلر، نور شمع که هر کسی را به دنبال خود می‌کشاند، ناگهان در مقابل کاراکتر اصلی بازی روشن می‌شود و جسدهایی که به درخت‌ها متصل شده‌اند، ناامیدانه تلاش می‌کنند تا خود را از این مخمصه نجات دهند. این تریلر در نهایت با پیغامی رادیویی که می‌گوید شما به پایان عمر خود نزدیک می‌شوید، به پایان می‌رسد.

همانطور که پیش از این گفته شد، بازی ترسناک S.O.N در تاریخ ۲۰ آذر به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید این بازی ترسناک را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده