// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تریلر بازی Return of the Obra Dinn، ساخته سازنده Papers Please منتشر شد

پس از گذشت چهار سال از معرفی بازی Return of the Obra Dinn، لوکاس پوپ، سازنده Papers, Please، اولین تریلر آن را به نمایش گذاشت.

لوکاس پوپ (Lucas Pope)، سازنده بازی Papers Please، با انتشار تریلری از پروژه جدید خود یعنی Return of the Obra Dinn برای اولین بار روند آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. سازنده این بازی چهار سال پیش از داستان و جزئيات بازی رونمایی کرد که حال شاهد اولین نمایش آن هستیم.

تریلر بازی Return of the Obra Dinn در ابتدا گرافیک منحصربه‌فرد آن را نشان می‌دهد که به طور سیاه و سفید طراحی شده است. سازندگان در توضیحات خود از جلوه‌های بازی با عبارت «حداقل رنگ‌ها» یاد کردند، اما باید بدانید که گرافیک بازی تنها به رنگ سیاه و سفید خلاصه نمی‌شود که در ویدیو جدید قابل مشاهده است. موسیقی‌ بازی نیز به زیبایی با حال و هوای آوا‌های سمفونیک تنظیم شده است.

وقایع بازی Return of the Obra Dinn در سال ۱۸۰۸ میلادی جریان دارد که داستان کشتی Obra Dinn را روایت می‌کند. کشتی یاد شده پس از ۶ سال ناپدید شدن در سواحل Cape of Good بدون سرنشین ظاهر می‌شود. کاربران به عنوان مامور بیمه هندوستان که دفتر آن در لندن واقع شده است، بررسی‌های خود را آغاز می‌کنند تا از وقایع رخ داده در کشتی باخبر شوند.

بازی Return of the Obra Dinn برای پلتفرم‌های پی سی و مک در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی پیشین سازنده این پروژه یعنی Papers, Please توانست در نقد زومجی نمره عالی ۸.۵ را دریافت کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید مطلب بررسی را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Papers, Please از آن دست بازی‌هایی نیست که توجه همه بازیکنان را به سوی خود جلب کند؛ با این حال، ساخته لوکاس پوپ دارای خط داستانی متنوعی برای کشف است. با وجود شخصیت پردازی ضعیف بازی، Papers, Please هنوز هم با گیم‌پلی متفاوت و سیر داستانی متفاوت یکی از بهترین بازی‌های مستقل با سبک بازی‌های پیکسلی در سال‌های اخیر است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده