// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

ویدیو جدید Anthem با محوریت سیستم دیالوگ‌های بازی در نمایشگاه Pax West

در نمایشگاه Pax West و پنل استودیو بایوور، ویدیویی جدید از گیم‌پلی Anthem به نمایش درآمد که سیستم دیالوگ‌های بازی را به نمایش گذاشت.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه Pax West که در شهر سیاتل برگزار شده است، استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، ویدیویی جدیدی از آن را با محوریت سیستم انتخاب دیالوگ‌های بازی منتشر کرد.

در جریان داستان بازی Anthem و ارتباط با سایر شخصیت‌های بازی، شاهد دیالوگ‌هایی هستیم که میان شخصیت‌ها رد و بدل می‌شود. در میان دیالوگ‌های بازی، انتخاب‌هایی در مقابل بازیکن‌ها قرار می‌گیرد که باید با توجه به شرایط بازی، بهترین گزینه را انتخاب کنید. انتخاب دیالوگ‌ها از طریق تریگر‌های کنترلر انجام می‌شود و در ویدیو جدیدی که از گیم‌پلی بازی Anthem منتشر شده است، نحوه انتخاب دیالوگ‌ها نشان داده می‌شود.

همچنین بازی Anthem دارای بخشی به نام Cortex است. در این بخش می‌توانید اطلاعات بیشتری از شخصیت‌ها و جهان Anthem کسب کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو انتخاب دیالوگ‌ها در بازی Anthem را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده