// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

ویدیو بازی Anthem در نمایشگاه Pax West با محوریت تاثیر داستان روی گیم پلی بازی

استودیو بایوور در نمایشگاه Pax West که در شهر سیاتل برگزار شده است، ویدیوی جدیدی از داستان بازی Anthem و نحوه روایت آن را منتشر کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو بایوور (BioWare)، سازنده بازی Anthem، در پنل خود در نمایشگاه Pax West، ویدیو جدیدی را از این بازی منتشر کرد. همچنین تصاویر جدیدی نیز از بازی در دسترس قرار گرفته است.

ویدیو جدید بازی Anthem که Our World, My Story نام دارد، اطلاعاتی در مورد داستان و نحوه روایت داستانی روی گیم‌پلی و تجربه‌ی بازیکنان را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در بخش داستانی بازیکنان باید به ماموران عالی‌رتبه کمک کنند و درخواست‌های‌شان را انجام دهند اما در خارج از بخش داستانی، شما یک بازیکن آزاد به حساب می‌آیید که می‌توانید به گشت و گذار در جهان بازی Anthem بپردازید و اطلاعات بیشتری از جهان بازی و داستان به دست بیاورید.

در ویدیو منتشر شده سکانس‌های مبارزاتی جدیدی نیز به تصویر کشیده می‌شود و هیولاهای بازی را شاهد هستیم. این در حالی است که تصاویر بازی، هاب اصلی بازی Anthem را به تصویر می‌کشند و همچنین شخصیت‌های بازی را در این تصاویر مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیو بازی Anthem را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده