// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

تریلر جدید کیت Vehicle نینتندو لبو ویژگی های آن را نشان می‌‌دهد

جدیدترین تریلر محصول نینتندو لبو، کیت Vehicle را با کنترلر‌های Toy-Con نشان می‌دهد.

در حالی که دو هفته تا عرضه Nintendo Labo: Vehicle Kit یا کیت وسایل نقلیه نینتندو لبو باقی مانده است، کمپانی نینتندو (Nintendo) تریلر جدیدی از این محصول منتشر کرده است که روی ویژگی‌ها و محتویات آن تمرکز دارد. گفتنی است که این محصول به همراه یک نرم افزار به دست کاربران می‌رسد و در این میان، ما در ویدیو جدید می‌توانیم نگاهی به عملکرد کنترلر‌های جدید Toy-Con بیندازیم.

همانند دو محصول پیشین نینتندو لبو، مجموعه Vehicle Kit به کاربران اجازه می‌دهد که به واسطه قطعه‌های مقوایی و نرم‌افزار راهنمای نینتندو سوییچ به ساخت کنترلر Toy-Con بپردازند. کنترلر‌های توی کان Vehicle Kit شامل فرمان و پدال گاز می‌شود و گفتنی است که قسمت فرمان این محصول شامل قطعه‌های دیگری همچون دسته راهنما، برف پاک کن و قطعه اهرم-مانندی می‌شود. بازیکنان با استفاده از کنترلر‌های یاد شده می‌توانند شیشه را پاک کنند، بمب پرتاب کنند یا اینکه رادیو خود را فعال کنند.

با استفاده از کلید توی کان، کاربران می‌توانند وسیله نقلیه خود را از اتومبیل به هواپیما یا حتی زیردریایی تغییر دهند. دو فرمان و یک پدال برای هدایت زیر دریایی منظور شده و در آن سو کلیدی نیز برای انداختن لنگر در نظر گرفته شده است. هواپیما نیز به واسطه دسته کنترلر هدایت می‌شود که با استفاده آن می‌شود موشک نیز شلیک کرد. همانطور که اشاره شد در جریان بازی کاربران می‌توانند با فشار دادن کلیدی حالت وسیله نقلیه خود را با توجه به محیط تغییر دهند.

Nintendo Labo: Vehicle Kit به همراه بازی Adventure عرضه می‌شود که در آن کاربران به واسطه وسیله نقلیه خود در دنیای بزرگ بازی به جست‌وجو می‌پردازند. مراحل تک نفره و چند نفره کاربران را در محیط‌هایی همچون مصر، کوه‌های برفی، مناطق دور افتاده و دیگر محیط‌ها رها می‌کند.

بازی‌های مسابقه‌ای همچون Rally ،Circuit ،Slot Cars و Battle نیز ضمیمه محصول مقوایی نینتندو شده است. آیتم Spray Can که در توی کان جای گرفته است به کاربران اجازه می‌دهد که در محیطی به نام Paint Studio، کاراکتر و اتومبیل خود را شخصی‌سازی و رنگ‌آمیزی کنند. در انتهای ویدیو یکی از ویژگی‌های جالب این محصول نیز به معرض نمایش قرار داده می‌شود که Custom Controls نام دارد. این ویژگی به کاربران امکان استفاده از تقریبا هر شی در دسترسی را به‌ عنوان کنترلر می‌دهد.

کاربران در ایالات متحده توانستند این محصول را در نمایشگاه‌های نینتندو لبو به معرض آزمایش قرار دهند و در جریان آن بازی Mario Kart 8 Deluxe را نیز با استفاده از آن تجربه کنند. Nintendo Labo: Vehicle Kit در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی جزئيات این محصول را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این محصول و ویژگی‌های جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده