// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists: Completed Edition منتشر شد

استودیو Team17 با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی The Escapists: Completed Edition در انتهای سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

اوایل سال جاری در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو تیم17 (Team17) قصد دارد The Escapists: Completed Edition را برای نینتندو سوییچ پورت کند. بازی مذکور که در قالب یک مجموعه منتشر می‌شود، شامل محتویات اضافی همچون ۹ نقشه جدید می‌شود. این مجموعه همچنین شامل بسته الحاقی Fhurst Peak هم می‌شود که تا به امروز برای کنسول‌ها منتشر نشده است.

بازی The Escapists: Completed Edition شامل ۱۵ زندان می‌شود که به همراه محتویات پیشین همچون آلکاتراز، Escape Team، Duct Tapes and Forever، Santa’s Sweatshop و Fhurst Peak Correctional Facility در دسترس کاربران قرار گرفته می‌شود. ویژگی‌های جدیدی نظیر چندین راه فرار جدید، ۱۰ شغل تازه و سیستم ساخت و ساز جدید نیز ضمیمه این محتوا شده است.

کنسول نینتندو سوییچ زمستان سال گذشته میزبان بازی The Escapists 2 شده است و از همان زمان در دسترس دارندگان این کنسول قرار گرفته است. سازندگان همچنین تریلری برای معرفی این بسته الحاقی منتشر کردند که در انتهای مطلب قابل دانلود و تماشا است.

سازندگان همچنین توضیحاتی در مورد این بسته الحاقی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید:

فرار کردن کار آسانی نیست. شما باید با توجه به برنامه زندان کار خود را پیش ببرید و نظر زندان‌بان‌ها را به خود جلب نکنید. از طرفی شما برای انجام این کار نیاز به پول دارید پس در آن سو شغلی برای خود در زندان برپا کنید. در قبال پول نیاز‌های زندانیان را برآورده کنید. از درآمد حاصل شده برای خرید تجهیزات استفاده کنید تا در این راستا بتوانید راه فرار را پیدا کنید. البته باید مکان مناسبی را برای پنهان کردن تجهیزات و پول خود در نظر گرفته باشید. در انتها گفتنی است که برخی اوقات سلول زندان شما را تغییر می‌دهند پس حواستان باشد که زحمات خود را هدر ندهید و برای تغییر سلول خود برنامه‌ای بیندیشید.

بازی The Escapists: Completed Edition در انتهای سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده