// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

بسته الحاقی Showdown بازی Shovel Knight شامل حالت مبارزه ای می‌شود

جدیدترین بسته الحاقی بازی Shovel Knight با نام Showdown معرفی شد که شامل حالت مبارزه‌ای یا همان Brawler گسترده‌ای می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو یات کلاب (Yacht Club) از چهارمین و آخرین محتوای دانلودی بازی Shovel Knight رونمایی کرد. بسته الحاقی Showdown در واقع یک حالت دو بعدی و چندنفره است که در سبک مبارزه‌ای از نوع Brawler طراحی شده است.

گفتنی است که Showdown در ابتدا در سال ۲۰۱۳ جزوی از برنامه کمپین کیک‌ استارتر (Kickstarter) بازی Shovel Knight بود. در آن زمان سازندگان از این محتوا با نام «حالت چهار نفره مبارزه‌ای» یاد کرده بودند که حال شاهد انتشار جزئيات بیشتری از آن هستیم. البته محتوای یاد شده تنها در این عبارت خلاصه نمی‌شود و شاهد حالت‌های گسترده‌ای هستیم؛ به طوری که Showdown یک حالت کاملا مجزا است که در آن چهار بازیکن می‌توانند با یکدیگر در بخش‌های مختلف به رقابت بپردازند.

به نقل از استودیو یات کلاب، حالت یاد شده در انتها فهرستی از ۱۶ کاراکتر را ضمیمه خود می‌کند که کاراکترهای محبوبی همچون شاول نایت، تمپترس و تمامی اعضای پلید گروه Order of No Quarter در آن حضور خواهند داشت. حالت‌های این بازی به طور رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد که در آن شاهد بخش‌های همکاری چند نفره (Co-op) نیز هستیم. این حالت بازیکنان را در مقابل دشمنانی قرار می‌دهد که به واسطه AI یا همان هوش مصنوعی هدایت می‌شوند.

Shovel Knight

حالت‌های چند نفره شامل بخش‌هایی به نام Gem Clash و Showdown می‌شود که در کنار آن شاهد بخش کامل تمرین هستیم. استیج یا همان محیط‌های مبارزه با توجه به داستان هر کاراکتر در بازی طراحی شده است. استودیو یات کلاب در این باره گفت:

قهرمان مورد علاقه خود را با حریفانش روبه‌رو کنید و با شکست دادن آنها به کسب امتیاز بپردازید و در پایان با چندین مینی گیم به خود آرامش دهید. در انتهای مبارزات از داستان قهرمان خود نیز باخبر شوید.

بازی Shovel Knight: Showdown به طور رایگان برای دارندگان باندل Treasure Trove در دسترس قرار می‌گیرد و در آن سو در قالب بازی جداگانه نیز به فروش می‌رسد. استودیو یات کلاب هنوز تاریخ انتشار این محتوا را مشخص نکرده است اما خاطرنشان کرده که این DLC برای کنسول‌های دستی 3DS و پلی استیشن ویتا منتشر نمی‌شود.

پس از معرفی بسته الحاقی Showdown، استودیو یات کلاب در انتها اعلام کرد که هفته جاری اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی King of Cards (سومین و بزرگترین محتوای کمپین این بازی) منتشر می‌کند. در کنار این اطلاعات شاهد رونمایی از جزئیات مجسمه‌های آمیبو بر پایه Treasure Trove نیز خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی Showdown بازی Shovel Knight را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Shovel Knight و نسخه نینتندو سوییچ بازی Shovel Knight: Treasure Trove در زومجی توانسته‌اند نمره عالی ۹ را از آن خود کنند. با کلیک روی نام هر بازی در بالا می‌توانید به صفحه نقد و بررسی آن مراجعه کنید و همچنین در ادامه می‌توانید به خلاصه‌ای از نقد نسخه اول آن نگاهی بیندازید:

بازی Shovel Knight قصد دارد کاربران را به یک سفر رویایی در گذشته ببرد و آنها را در غار‌های تاریک و مرموز رها کند تا بتوانند با پشت سر گذاشتن دشمنان و تله‌ها به غول‌آخرهایی برسند که نه‌تنها برای از بین بردن آنها نیاز به مهارت دارید، بلکه تمامی تفکرات شما را نیز می‌طلبد.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Shovel Knight در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده