// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بسته الحاقی Delve بازی Path of Exile کاربران را در غار‌های بی‌پایان رها می‌کند

جدیدترین بسته الحاقی بازی Path of Exile که با نام Delve معرفی شد، محتویات زیادی را به طرفداران ارایه می‌کند.

رفته رفته تعداد کاربران بازی نقش‌آفرینی و اکشن Path of Exile روی ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 در حال رشد است. البته این موضوع با پشتیبانی فوق العاده سازندگان امکان پذیر شده است. در سال‌های اخیر استودیو گریاندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) با توسعه محتویات گوناگون و جدید همچون هیولاهای جدید، ویژگی سفر در زمان و غیره توانسته‌ است نه تنها بازیکنان فعلی خود را راضی نگه دارند بلکه کاربران جدیدی را نیز به این بازی دعوت کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم خلاق این بازی رایگان از محتویات جدید که روی دنیای عمیق و تاریک این بازی تمرکز دارد، رونمایی کردند.

جدیدترین DLC این بازی یعنی Delve که قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) روی پی سی و ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برای ایکس باکس وان منتشر شود، محتویات گوناگوی ضمیمه خود کرده است. کاربران در این راستا به محیط‌های بسیار بزرگی در Azurite Mine راه پیدا می‌کنند که جواهرات و آیتم‌های باستانی در خود جای داده است. در غار‌های تاریک معدن Azurite مواد ارزشمند فراوانی یافت می‌شود که به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را ارتقا دهید. اما برخلاف دانجن‌های دیگر که در آن شما در جستجوی PoE هستید، Azurite Mine در تاریکی مطلق فرو رفته است که می‌تواند ساعت‌ها شما را در محیط‌های خطرناک گمراه و سرگردان کند.

Path of Exile

موضوعی که این محتوا را از آپدیت‌های پیشین متمایز می‌کند دنیای بی‌نهایتِ بسته الحاقی Delve است. با آغاز قسمت Act 1 کاربران جدید و قدیمی این بازی می‌توانند سفر خود را در غار‌های تاریک شروع کنند. البته آیتم‌هایی همچون چرخ‌ معدن به کمک شما می‌آید؛ به طوری که شما می‌توانید به واسطه آن منابع نوری را در غار‌های تاریک جابه‌جا کنید تا در این راستا به محیط‌های تاریک روشنایی ببخشید. البته تاریکی تنها نگرانی کاربران نخواهد بود چرا که موجودات و هیولاهای زیادی در گوشه کنار این غار‌ها انتظار کاربران را می‌کشند که البته کشتن آنها شما را به آیتم‌های ارزشمند می‌رساند. مسیر‌های مختلف شامل دیوار‌هایی می‌شود که شما را به محیط‌های مخفی و پنهان روبرو می‌کند. به گفته سازندگان، کاربرانی که از سطح یا همان Level پایین‌تری برخوردار هستند نیز می‌توانند با تجربه محتوای جدید، سطح کاراکتر خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

برخی از مسیر‌ها شما را با دشمنان بسیار کم‌یاب روبرو می‌کند که شکست دادن آنها می‌تواند امتیازات زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. محیط گسترده بسته الحاقی جدید بازی Path of Exile شما را به دانجن‌های یخبندانی می‌رساند که شما را غافل‌گیر می‌کند. مسیر‌های مختلف که با سیستم Procedurally Generated به طور انتخابی پردازش می‌شود، کاری می‌کند که خود را در اعماق غار‌ها پیدا کنید.

Path of Exile

در کنار دانجن و محتوای داستانی جدید، آپدیت Delve شامل بهبودهایی برای بازی Path of Exile می‌شود که روی برطرف کردند ایرادات آن تمرکز دارد. بهبود گرافیکی نه تنها روی محیط‌های بازی اعمال شده است بلکه در آن سو جزئیات ظاهری کاراکترها را بهتر کرده است. همچنین مهارت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به کاراکترها و کلاس‌های فعلی بازی اضافه شده است. به طور مثال، مهارت جدید Smite برای Templar به بازیکان اجازه می‌دهد که در حالی که به دشمنان خود آسیب می‌رسانند در آن سو به هم‌تیمی خود نیز قدرت ببخشند. همچنین احتمال دارد که در بازی با آیتم‌ کم‌یاب Timeworn Reliquary Keys مواجه شوند که به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق پورتال به محیط‌هایی راه پیدا کنند که آیتم‌های ارزشمند در آن گنجانده شده است.

از زمان عرضه بازی Path of Exile در سال ۲۰۱۳ تا به امروز شاهد گسترش چشمگیر بازی بوده‌ایم. سازندگان هنوز از پشتیبانی بازی Path of Exiles دست برنداشته‌اند و برای افزایش تعداد بازیکنان خود محتویات تازه توسعه می‌دهند که البته Free to Play بودن این بازی نیز در این راستا موثر بوده است. با بسته الحاقی Delve سازندگان روی یک روند لوت-محور تمرکز کرده‌اند که کاربران در این راستا به جمع‌آوری آیتم‌ها یا به اصطلاح Farm کردن بپردازند. چالش‌ها و سیستم مبارزات بازی نیز در کنار المان لوت کردن یک روند لذت بخش همراه دارد.

برای آشنایی بیشتر با بازی Path of Exile و بسته الحاقی جدید آن می‌توانید در ادامه تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده