// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Divinity: Original Sin 2 میزبان حالت جدید Arena می‌‌شود

حالت گسترده و جدید Arena Mode به همراه نسخه Definitive Edition بازی Divinity: Original Sin 2 به دست بازیکنان می‌رسد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو لاریان (Larian) اعلام کردند که بازی Divinity: Original Sin 2 میزبان حالت جدید Arena می‌شود و به همراه نسخه Definitive Edition در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور ماه) به دست کاربران می‌رسد.

حالت آرنا که شامل حالت تک نفره، بخش چند نفره آنلاین (PvP) و حالت چند نفره حضوری (لوکال) می‌شود در تاریخ یاد شده برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. این حال همچنین ۱۶ کاراکتر جدید را به بازی اضافه می‌کند که پیش‌تر در هیچ یک از حالت‌های بازی دیده نشده‌اند. کاراکتر‌هایی همچون Malady و Radeka در کنار جادوگر افسانه‌ای یعنی Zandalor برای این حالت در نظر گرفته شده‌اند. باید بدانید که هر یک از شخصیت‌های جدید به قابلیت‌های منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند.

همچنین Arena شامل دو حالت جداگانه Classic Deathmatch و Kill the King می‌شود. در بخش دثمچ، همانطور که از نام آن پیدا است، کاربران باید با یکدیگر مبارزه کنند تا اینکه تنها یک نفر جان سالم به در ببرد؛ البته با این تفاوت که کاربران پس از مرگ دوباره در بازی حضور پیدا نمی‌کنند یا به اصطلاح Respawn نمی‌شوند. از طرفی حالت «کیل د کینگ» روندی شبیه به بازی‌های MOBA دارد؛‌ طوری که هر یک از تیم‌ها در حالی که از VIP خود محافظت می‌کند در‌ آن سو سعی دارد که هسته دشمن را از بین ببرد.

Divinity: Original Sin 2 Definitive Edition

هر یک از حالت‌های یاد شده را می‌توان در ۱۳ نقشه مختلف که به طور دقیق برای روند نوبتی یا همان Turn Based طراحی شده است، تجربه کرد. هر یک از نقشه‌های یاد شده ۳ صندوقچه با نام‌های Destruction Coffer ،Control Coffer و Source Coffer را در خود جای داده است که در هنگام مبارزه می‌توانید آنها را باز یا به اصطلاح Loot کنید. صندوق دیستراکشن کافر شامل کتیبه‌های مخرب، کنترل کافر شامل کتیبه‌های کنترل و سورس کافر نیز به گفته سازندگان شامل «جادوی‌های قدرتمندی» می‌شود. البته آخرین صندوق معلوم نیست که به طور دقیق روی چه آیتم‌هایی تاثیر خواهد گذاشت.

Mutatorها یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به حالت جدید Arena اضافه می‌شود و در حالی که شامل مهارت‌ها می‌شود، در آن سو پارامتر‌های نبرد را نیز تغییر می‌دهد. یکی از مثال‌هایی که در این باره زده شد مربوط به Movement Mutator است که به قهرمانان بازی بال‌های جادویی می‌بخشد که به این شکل هیروها بتوانند به مناطق دوردست سفر کنند. در برخی موارد دیگر، Mutatorها نوار سلامتی قهرمانان را کاهش می‌دهد تا به این صورت، بازی جنبه پویاتری به خودش بگیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی ویژگی‌های حالت جدید Arena بازی Divinity: Original Sin 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Divinity: Original Sin 2 در زومجی نمره ۹ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.


منبع altchar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده