// پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی The Sinking City منتشر شد

کمپانی Bigben Interactive با انتشار تریلر جدید بازی The Sinking City، کاراکتر و بخشی از گیم پلی این اثر را نشان می‌دهد.

در آستانه نمایشگاه گیمزکام، استودیو اوکراینی فراگویرز گیمز (Frogwaves Games) و کمپانی بیگ‌بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) تریلر جدیدی از بازی جهان باز، ترسناک و کارآگاهی The Sinking City منتشر کردند. جدیدترین ویدیو در واقع بازیکنان را با مشکلات روحی کاراکتر اصلی این بازی آشنا می‌کند که البته برای اولین باز نیز توانستیم به گوشه کناری از گیم‌پلی آن نیز نگاهی بیاندازیم.

بازی The Sinking City از آثار Lovecraft الهام گرفته است و وقایع آن نیز در دنیایی در ایالت Massachusetts در سال ۱۹۲۰ اتفاق می‌افتد. بازی داستان کاراکتری به نام Charles W. Reed را روایت می‌کند که در واقع یک کارآگاه خصوصی است. وی ماجرای خود را در شهر Oakmont آغاز می‌کند، جایی که به دلیل اتفاقات فرا طبیعی در حال غرق شدن است.

گشت و گذار یکی از موارد اصلی گیم پلی بازی The Sinking City را تشکیل می‌دهد که به گفته سازندگان، کاربران در این جریان باید از وقایع ترسناکی که برای دنیای این بازی رخ داده است مطلع شوند و رمز و راز‌های‌ آن را برملا کنند. ما در جریان ویدیو جدید توانستیم با این المان‌ها آشنا شویم.

جدیدترین تریلر بازی The Sinking City را در پایین می‌توانید تماشا و دانلود کند. بازی مذکور در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۹ (۱ فروردین ماه ۹۸) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مذکور در سال ۹۴ به دست سازندگان شرلوک هولمز معرفی شده است. نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده