// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

تریلرهای جدید بازی Dragon Ball FighterZ کاراکترهای بعدی آن را نشان می‌دهد

کمپانی Bandai Namco با انتشار دو تریلر جدید از بازی Dragon Ball FighterZ، دو کاراکتر جدید آن یعنی Goku و Vegeta کلاسیک را نشان می‌دهد.

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) به تازگی اعلام کرده‌اند که نسخه‌های قدیمی دو کاراکتر Goku و Vegeta در قالب یک بسته الحاقی جدید به بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ راه پیدا می‌کنند. در آستانه انتشار مبارزان جدید، سازندگان دو تریلر جدید از آنها منتشر کرده‌اند که حرکات و کامبو‌های هر یک را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

مدل دو حالت اولیه گوکو و وگتا از روی وقایع Sayan Saga که در Dragon Ball Z اتفاق افتاده بود، در این بازی طراحی شده است. Goku با لباس معروف و ابر معلق خود یعنی Flying Nimbus در نبرد‌ها حضور پیدا می‌کند. حالت مبارزه‌ای این کاراکتر از همان دوره Dragon Ball Z برگرفته شده است. در کنار Kamehameha این کاراکتر می‌تواند Spirit Bomb خود را آزاد کند و در آن سو با استفاده از Kaioken قدرت خود را چندین برابر کند. در ادامه می‌توانید تریلر کاراکتر گوکو را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

از طرفی وگتا زره همیشگی Saiyan را بر تن کرده است که تا پشت بدن وی کشیده شده و به دور کمر او پیچیده شده است. وی می‌تواند با شلیک کردن Galick Gun به حریف خود آسیب وارد کند. Galaxy Breaker نیز برای حرکات این کاراکتر در نظر گرفته شده است که پیش‌تر در سریال دراگون بال با استفاده از آن، همراه خود یعنی Nappa را از بین برد. در ادامه می‌توانید نگاهی به حرکات و نحوه مبارزه وگتا بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

کمپانی باندای نامکو هنوز تاریخ راه‌یابی و قیمت کاراکتر‌های Goku و Vegeta را مشخص نکرده است اما می‌دانیم که در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست (مرداد-شهریور) شخصیت‌های یاد شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بسته الحاقی پیشین که شامل کاراکتر‌های Vegito و Fused Zamasu می‌شود با قیمت ۵ دلار به فروش می‌رسد که احتمال می‌رود شاهد قیمتی مشابه برای مبارزان جدید باشیم. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۳۵ دلار یا ۲۲ پوند سیزن پس (Season Pass) بازی دراگون بال فایترز را خریداری کنند و از تمامی کاراکتر‌هایی که برای این بازی منتشر شده است و در‌ آینده نیز به بازی راه پیدا‌ می‌کنند، بهره‌مند شوند.

بازی Dragon Ball FighterZ هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و چندی پیش نیز سازندگان اعلام کردند که در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه) این بازی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. پیش از عرضه رسمی، باندای نامکو این بازی را در قالب فاز آزمایشی (بتا عمومی) در اختیار کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌دهد. کاربرانی که نسخه سوییچ این بازی مبارزه‌ای را پیش خرید کنند، نسخه دیجیتالی و ژاپنی بازی Dragon Ball Z را روی Super Famicom دریافت می‌کنند. مزایای دیگری همچون کاراکتر Super Butoden و دسترسی پیش از موعد به کاراکتر‌های Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta برای کسانی که بازی را پیش خرید می‌کنند در نظر گرفته شده است.

نظرات خود را در مورد کاراکتر‌های جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین هم می‌توانید به صفحه اختصاصی Dragon Ball FighterZ در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده