// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Solstice Chronicles: MIA برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Ironward و کمپانی Circle اعلام کردند که بازی Solstice Chronicles: MIA برای کنسول نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

بازی Solstice Chronicles: MIA که در سبک تویین استیک (Twin Stick) طراحی شده است، توانست پس از کمپین مالی موفقیت‌ آمیز خود در سایت Fig، سال گذشته برای پی سی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آیرون‌وارد (Ironward) و کمپانی سیرکل اینترتینمنت (Circle Entertainment) اعلام کردند که این محصول قرار است تا انتهای سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Solstice Chronicles: MIA در واقع به عنوان جانشین معنوی بازی پیشین این استودیو یعنی The Red Solstice توسعه یافته است. بازی داستان سرباز سرگردانی در کره مریخ را روایت می‌کند. دنیای این بازی به تازگی تحت تاثیرات کره زمین قرار گرفته و به ویروس وحشتناکی به نام STROL آغشته شده است. برای اینکه بازیکنان بتوانند کاراکتر خود را از این فاجعه نجات دهند، باید دشمنان و موجودات را از سد راه خود بردارند و با استفاده از ربات خود مسیر فرار را پیدا کنند.

گفتنی است که روند بازی تنها به حرکت و شلیک کردن خلاصه نمی‌شود بلکه بازیکنان باید استراتژی‌های خاصی را برای پشت سر گذاشتن مراحل در بازی پیاده کنند. در مورد پورت سوییچ بازی Solstice Chronicles: MIA باید گفت که حالت‌های چند نفره حضوری همچون لوکال کو‌آپ (Local Co-op) نیز برای دارندگان این کنسول در نظر گرفته شده است.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا و دانلود کنید. Solstice Chronicles: MIA هم اکنون برای کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ نامشخصی از انتهای سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک تویین استیک با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده