// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

ویدیو گیم پلی بازی Terraria روی نینتندو سوییچ

Pipeworks با انتشار ویدیوی کوتاهی در توییتر گیم پلی بازی Terraria را روی نینتندو سوییچ به تصویر کشید و طرفداران را از روند توسعه آن باخبر کرد.

این اواخر بازی‌سازان بیشتری پروژه‌های خود را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی می‌کنند؛ چرا که این کنسول به تازگی به بهترین پلتفرم برای بازی‌های مستقل تبدیل شده است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پایپ‌ورکز (Pipeworks) گیم پلی Terraria، بازی دوبعدی با محوریت ساخت‌و‌ساز و کاوش، را روی نینتندو سوییچ به نمایش گذاشت.

سازندگان با انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی خود یک ویدیو کوتاه از بازی Terraria روی حالت دستی کنسول سوییچ منتشر کردند. البته در این ویدیو کاغذ یادداشتی روی سوییچ چسبانده شده که روی آن نوشته شده است: «هنوز در حال ساخت است! تاریخ عرضه ندارد! رابط کاربری و کنترلر‌ها کار می‌کنند!» در ادامه می‌توانید متن توییت سازندگان را مشاهده کنید.

نتوانستیم خویشتن‌داری کنیم و این موضوع را با طرفداران در میان نگذاریم، ولی چیزی که می‌بینید مراحل اولیه توسعه بازی را نشان می‌دهد و هنوز کار زیاد دارد، اما باز با این حال خوشحال هستیم که توانستیم لحظه کوتاهی از بازی Terraria را روی کنسول نینتندو سوییچ نشان دهیم.

بازی Terraria در طی هفت سال اخیر روی پلتفرم‌های مختلف نظیر ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک، لینوکس، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، ایکس باکس 360، نینتندو Wii U، نینتندو 3DS و آیفون منتشر شده است و حال شاهد توسعه پورت سوییچ آن نیز هستیم. چندی پیش با توجه به گزارش سایت دوال‌شاکرز بازی Terraria قرار بود که اواخر سال گذشته میلادی روی نینتندو سوییچ منتشر شود. اما حال با توجه به اینکه سازندگان تایید کردند که هنوز بازی تاریخ عرضه‌ای ندارد می‌توان احتمال داد که در انتهای سال جاری میلادی یا حتی سال آینده شاهد عرضه این بازی باشیم. جلوه پیکسل آرت و طراحی گرافیکی دوبعدی Terraria می‌تواند کنسول نینتندو سوییچ را به خانه مورد‌علاقه این بازی تبدیل کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو گیم پلی بازی Terraria را روی کنسول نینتندو سوییچ تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این پورت با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

 برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده