// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر جدید بازی V-Rally 4 با محوریت حالت های V-Rally Cross و Buggy

کمپانی Maximum Games و Bigben با انتشار تریلری جدید از حالت‌های بازی V-Rally 4 اعلام کردند که نسخه سوییچ این بازی دیرتر از دیگر نسخه‌ها منتشر می‌شود.

اسفند ماه سال گذشته سه استودیو ماکسیموم گیمز، کایلتون ریسینگ و بیگ بن اینتراکتیو اعلام کردند که بازی V-Rally 4 پس از گذشت ۱۵ سال از آخرین نسخه‌اش برای پلتفرم‌های مدرن یعنی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تریلر جدیدی از پروژه خود منتشر کردند که روی حالت‌های V-Rally Cross و Buggy تمرکز دارد.

به نقل از سازندگان، حالت وی‌رالی کراس بازیکنان را در مسیر‌هایی قرار می‌دهد که شامل هر دو مسیر خاکی و آسفالت می‌شود و از این رو بازیکنان می‌توانند با توجه به استراتژی‌های خود مسیر‌های مناسب را در هنگام مسابقه انتخاب کنند. در آن سو حالت باگی بیشتر روی اتومبیل‌های پرشی و همچنین مسابقات خطرناک تمرکز دارد که البته با هیجان زیادی نیز همراه است.

به جز دو حالت یاد شده سازندگان از بودن ۳ بخش دیگر در بازی V-Rally 4 خبر داده‌اند. بازیکنان در بخش Rally در سرتاسر دنیا در مسیر‌های دشوار به رقابت می‌پردازند و در آن سو با دریفت کردن در حالت Extreme-Khana موانع را پشت سر می‌گذارند. همانطور که از نام حالت Hillclimb مشخص است رانندگان با اتومبیل‌های قدرتمند باید صخره‌های بزرگ را فتح کنند.


 V-Rally 4

بازی V-Rally 4 شامل Career Mode نیز می‌شود که در کنار دیگر بخش‌های آنلاین و آفلاین دیده می‌شود، اما سازندگان هنوز اطلاعاتی از آنها منتشر نکرده‌اند و خاطرنشان کردند که با نزدیک شدن به عرضه بازی از جزئیات آنها رونمایی خواهند کرد. همچنین امروز مشخص شد که نسخه نینتندو سوییچ بازی وی‌رالی 4 دیرتر از پورت‌های دیگر منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر حالت باگی و وی‌رالی بازی V-Rally 4 را تماشا کنید و خود را با گیم پلی بازی نیز آشنا کنید. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سپتامبر سال جاری (شهریور یا مهرماه) برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود و دیرتر نیز برای سوییچ پورت می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور هم‌اکنون پیش فروش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت آمازون آن را پیش خرید کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن نیز نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی رالی محور با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده