// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

جدیدترین تریلر گیم پلی بازی We Happy Few منتشر شد

استودیو Compulsion Games با انتشار تریلر گیم پلی بازی We Happy Few تاریخ عرضه آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

آخرین خبری که از بازی حالت بقا کمپانی کومپالشن گیمز (Compulsion Games) یعنی بازی We Happy Few منتشر شده است مربوط به تاخیر خوردن در عرضه بازی و موکول شدن آن به تابستان ۲۰۱۸ می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اطلاعات جدیدی از روند توسعه آن با مخاطبان در میان گذاشتند.

تیم توسعه‌دهنده تریلر جدیدی از بازی We Happy Few در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. در ویدیو منتشر شده در حالی که سومین کاراکتر قابل بازی یعنی Ollie را می‌بینیم، همچنین می‌توانیم به صحنه‌های نبرد بازی نیز نگاهی بیندازیم که از فیزیک جالب توجه‌ای برخوردار است.

علاوه بر تریلر منتشر شده، سازندگان با نوشتن بیانیه‌ای در بخش نظرات ویدیو در یوتیوب، اطلاعاتی نیز در مورد تاریخ عرضه بازی با طرفداران در میان گذاشتند. آنها به کسانی که انتظار تاریخ انتشار این بازی را می‌کشند وعده دادند که در آینده‌ای نه‌چندان دور آنها را از این موضوع باخبر خواهند کرد. در ادامه می‌توانید این نوشته را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار بازی به‌زودی مشخص خواهد شد و ما از تمامی کسانی که ما را تا به امروز پشتیبانی کرده‌اند، تشکر می‌کنیم. موسیقی بازی جزو آثار تنظیم‌شده برای همین بازی است که در آینده اطلاعاتی نیز از آن منتشر می‌کنیم.

احتمال می‌رود که سازندگان در جریان نمایشگاه E3 2018 از تاریخ عرضه این محصول رونمایی کنند. برای کسانی که از اخبار پیرامون این بازی مطلع نیستند باید گفت که We Happy Few در جریان برنامه اینترنتی مایکروسافت در مراسم E3 2016 معرفی شد. بازی مذکور در سبک اول شخص طراحی شده است و المان‌های حالت بقا، نقش آفرینی و Roguelike را ضمیمه خود کرده است و به گفته سازندگان داستان بی‌نظیری را در خود جای داده است.

حال تا آغاز شدن مراسم E3 امسال، در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی We Happy Few را تماشا کنید که تقریبا می‌شود گفت که حال و هوای Bioshock را به همراه دارد. بازی مذکور در تاریخ نامعلومی از تابستان سال جاری برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده