// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی کارتی Insane Robot معرفی شد

استودیو Playniac با انتشار تریلری از بازی Insane Robots که در سبک CCG یا همان کارتی برای پلتفرم‌های مدرن طراحی شده است،‌ رونمایی کرد.

در حالی که طرفداران بازی‌های کارتی همچون Hearthstone برای اینکه بتوانند در رقابت قوی بمانند، باید پول زیادی را برای خریدن دسته کارت‌ها خرج می‌کنند؛ در آن سو استودیو پلی‌نیاک (Playniac) با توسعه بازی خود قصد دارد که مراعات حال کاربران را بکنند. بازی Insane Robots در سبک CCG در حال توسعه است و در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر ماه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و مک منتشر می‌شود.

بازی برای اینکه بتواند سیستم ساده‌تری داشته باشد، وسعت کمتری نسبت به آثار مشابه دارد؛ طوری که درکل ۴۶ کارت رباتی، ۱۰۰ کارت تقویت کننده و ۲۲ ژتون در این بازی گنجانده شده است. البته در آن سو سازندگان خاطر نشان کردند که با اینکه کارت‌های کمتری در این بازی جای گرفته است اما برای پیروزی در رقابت‌ها کاربران باید استراتژی‌های مختلفی را بررسی کنند.

بازی شامل حالت‌های چند نفره لوکال (حضوری) و چند نفره (آنلاین) می‌شود که بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین حالت تک نفره‌ای نیز ضمیمه این بازی شده است که به نقل از سازندگان برای به اتمام رساندن آن بازیکنان باید ۱۵ ساعت زمان صرف کنند. کمپین این بازی داستان ربات شورشی را رویات می‌کند که برای رسیدن به هدف خود باید ۵ محیط مختلف را پشت سر بگذارد.

پس از عرضه Insane Robot بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۱۵.۹۹ دلار این بازی را خریداری و دانلود کنند. نسخه گران‌تر این بازی با نام Insane Robots Deluxe Pack نیز معرفی شده است  که شامل بسته Season Pass (محتویاتی که پس از عرضه بازی برای آن توسعه پیدا می‌کند) می‌شود. گفتنی است که این نسخه ۲۳.۹۹ دلار قیمت گذازی شده است.

سازندگان ضمن معرفی بازی تریلری نیز از آن منتشر کرده‌اند که همانند همیشه می‌توانید آن را از انتها مطلب دانلود و تماشا کنید. بازی Insane Robot در تاریخ ۱۰ جولای برای کامپیوتر، مک، PS4 و Xboxe One منتشر می‌شود.  برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم اینسین ربات مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی کارتی جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده