// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ عرضه بازی Just Shapes and Beats با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو Berzerk و کمپانی Nintendo با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Just Shapes and Beats را برای نینتندو سوییچ مشخص کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Just Shapes and Beats را مشخص کرد. اگر از طرفداران موزیک الکترونیک و همچنین بازی‌های با محوریت اشیا‌ هستید می‌توانید در تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خردادماه) منتظر این اثر زیبا باشید.

در جریان بازی کاربران باید کاراکتر خود را از برخورد با اجسام دیگر دور نگه دارند و در آن سو با موزیک ریتمیک زیبای آن همراه شوند. حالت‌های داستانی و چالشی این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که تا ۴ بازیکن به جریان بازی ملحق شوند و تجربه متفاوتی از این اثر داشته باشند.

همانطور که در تریلر می‌بینید، مراحل رنگارنگ این بازی توانسته با موزیک سازگاری ویژه‌ای داشته باشد. بیش از ۲۰ آهنگساز آثار خود را برای این بازی ارسال کرده‌اند و سازندگان در استودیو برزرک (Berzerk) به طور انتخابی آنها را برای بازیشان در نظر گرفته‌اند و به گفته آنها موسیقی‌های بیشتر با آپدیت‌های مکرر به بازی اضافه می‌شود.

بازی Just Shapes and Beats در تاریخ ۱۰ خردادماه در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. به نقل از وب سایت سازنده، این بازی برای عرضه روی پی سی نیز برنامه‌ریزی شده است، اما هنوز سازندگان از تاریخ راه‌یابی آن رونمایی نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر زیبا و گیرای این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده