// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

آپدیت Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege ماه آینده میلادی منتشر می‌شود

Operation Para Bellum، آپدیت بزرگ بازی Rainbow Six Siege که در گذشته معرفی شده بود، در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، تاریخ انتشار آپدیت Operation Para Bellum را اعلام کرد تا کاربران این بازی انگیزه بیشتری برای ادامه دادن Rainbow Six Siege داشته باشند. همچنین یک ویدیو نیز از Operation Para Bellum منتشر شده است که در جریان آن، شاهد محتویات و گیم‌پلی نقشه ویلا هستیم که از طریق این آپدیت در دسترس کاربران Rainbow Six Siege قرار خواهد گرفت.

در جریان آپدیت Operation Para Bellum نقشه ویلا به بازی Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد که این نقشه همانطور که از اسم‌اش مشخص است، یک ویلای بزرگ ایتالیایی و زیبا را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که کاربران می‌توانند در آن به رقابت با یکدیگر بپردازند. از طرفی Operation Para Bellum دارای دو اپراتور ایتالیایی جدید است. اولین اپراتور آلیبی نام دارد که یک متخصص نفوذ است. آلیبی قابلیت این را دارد که از طریق سه هولوگرام خود، دشمنان را در نقشه بازی شناسایی کند تا هم‌تیمی‌هایش بهتر بتوانند آن‌ها را از بین ببرند. همچنین از این هولوگرام‌ها برای گیج کردن دشمنان نیز استفاده می‌شود.

این در حالی است که دومین اپراتور Operation Para Bellum مائسترو نام دارد. مائسترو دارای یک Turret است که از راه دور می‌توان آن را کنترل کرد و بازیکنان از طریق این Turret می‌توانند دشمنان را حتی از داخل بمب دودزا نیز مشاهده کنند. از آن‌جایی که Turret شخصیت مائسترو ضدگلوله است، تنها راه نابودی‌اش استفاده از مواد منفجره است. طبق گفته سازنده‌، ویژگی و قابلیت‌های آلیبی و مائسترو زمانی به‌طور کامل کارساز خواهد بود که هردوی آن‌ها در تیم حضور داشته باشند.

دانلود از آپارات

درکنار تمامی موارد ذکر شده، در جریان آپدیت Operation Para Bellum شاهد اضافه شدن سیستم انتخاب و بن اپراتورها نیز هستیم. در جریان این سیستم بازیکنان هر تیم می‌توانند اپراتورهای ضد اپراتور خود را بن کنند تا تیم حریف نتواند از طریق انتخاب این اپراتورها، تیم مقابل را ناکارآمد کند. در ادامه می‌توانید بعضی از دیگر محتویات و ویژگی‌های به‌روزرسانی Operation Para Bellum را در زومجی مشاهده کنید. همچنین نظرات خود را در مورد تریلر گیم‌پلی نقشه ویلا بازی Rainbow Six Siege نیز با ما در میان بگذارید.

  • اضافه شدن دوربین‌های ضدگلوله که می‌توانید از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید
  • اضافه شدن انیمیشن جدید برای Counter Defuser
  • تنظیمات Dropshotting
  • تنظیمات بیشتر برای ناهماهنگی Sight اسلحه
  • تنظیم سرعت اپراتورها
  • قوی شدن اپراتور اکو

آپدیت Operation Para Bellum در ماه ژوئن (خرداد-تیرماه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده