// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی Crazy Justice با محوریت برنامه استریم آن

استودیو Black Riddle با انتشار تریلری در کانال یوتیوب خود بخش استریم داخل بازی Crazy Justice را به معرض نمایش قرار داد.

استودیو بلک ریدل (Black Riddle) اطلاعاتی از برنامه استریمر داخل بازی Crazy Justice که در سبک سوم شخص شوتر در حال توسعه است، منتشر کرد. این برنامه بسته Streamer Pack را به استریمرهای یوتیوب و توییچ تقدیم می‌کند که در آن شماره سریال بازی، تی‌ شرت و دیگر آیتم‌های بازی گنجانده شده است. سازندگان این اطلاعات را در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کردند و در آن ویدیویی شامل گیم پلی را نیز به اشتراک گذاشتند که کاراکتر بازی از ارتفاع بالا به سمت زمین پرش می‌کند.

بازی Crazy Justice که در سبک Battle Royale طراحی شده است قرار است پس از عرضه‌اش با بازی‌های PUBG و Fortnite به رقابت بپردازد. برخلاف بازی‌های مشابه،‌ Crazy Justice در کنار نسخه‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. گفتنی است که معرفی نسخه سوییچ به این بازی در جمع‌آوری بودجه در کمپین Fig کمک کرد؛ طوری که بیشتر حامیان مالی این بازی خواهان ساخت این بازی روی کنسول دستی نینتندو بودند.

با توجه به معروفیت سری بازی های بتل رویال می‌توان گفت که این بازی می‌تواند روی نینتندو سوییچ موفق ظاهر شود. همچنین گفتنی است هنوز سازندگان تاریخ دقیق انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند، اما در آن سو گفتند که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی (خرداد یا تیرماه) شاهد عرضه آن خواهیم بود. بازی مذکور هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها پیش فروش می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی بازی Crazy Justice اقدام به پیش خرید کردن آن کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Crazy Justice با محوریت Streamer Program را تماشا و دانلود کنید. علاقه‌مندان و استریم‌کننده‌ها می‌توانند اطلاعات خود را از طریق این لینک به سازندگان ارسال کنند.

دانلو ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی بتل رویال و آینده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده