نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

تریلر جدید بازی Atomic Heart منتشر شد

استودیوی Mundfish تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Atomic Heart را روی اینترنت منتشر کرده‌ است؛ بازی اول شخصی که در ساخت آن به طور مستقیم از آثاری همچون Bioshock الهام گرفته شده است.

بازی Atomic Heart در قالب فضایی دلهره‌آور و عجیب، اثرات اعتماد بیش از حد انسان به تکنولوژی را با روایت داستانی واقع در اتحاد جماهیر شوروی به تصویر می‌کشد. اکنون استودیوی روسی Mundfish تریلر تازه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه به تماشای آن بپردازید:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

نکته‌ی جالب در مورد گیم‌پلی این بازی نحوه‌ی تعامل شما با دشمنانتان است که می‌توانید با انتخاب خود از مبارزه با آن‌ها به شکل مخفی‌کارانه پرهیز کنید یا مستقیما آن‌ها را از پا درآورید. به عبارت دیگر، یا به شکلی آرام از کنار آن‌ها گذر می‌کنید یا پیچ و مهره‌های جدا‌شده‌ی این موجودات مکانیکی را به کارخانه‌ی سازنده‌‌شان می‌فرستید! در این میان هیچ حد وسطی وجود ندارد و فارغ از انتخاب هرکدام از این دو راه، ارتشی از ربات‌های جستجوگر در محیط بازی انتظار شما را می‌کشند.

بیشتر افرادی که در تاسیسات واقع در بازی (و کارخانه‌های سازنده‌ی این ربات‌ها) کار کرده‌اند داستان‌های عجیبی را از خیزش و قیام مجدد موجودات نامیرا و انجام آزمایش‌های شرورانه در این مراکز روایت می‌کنند؛ داستان‌هایی که نقطه‌ی مشترک همه‌ی آنها فردی به نام دکتر استوکهاوزِن (Dr. Stockhausen) است که گمان می‌رود در پشت پرده‌ی همه‌ی این وقایع دست داشته باشد. حال وظیفه‌ی شما این است که همزمان با پیشروی در بازی، به اسرار نهفته در پس پرده‌ی این اتفاقات مرموز پی ببرید.

صحنه‌های گیم‌پلی موجود در تریلر این بازی حکایت از الهام‌گیری شدید این اثر از بازی‌هایی همچون Fallout 4 و Bioshock دارند که به نوبه‌ی خود و در صورت اجرای درست ایده‌ها، نکته‌‌ای مثبت به‌حساب می‌آید.

بازی Atomic Heart در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. خبر خوش برای دارندگان PS4 و PC نیز این است که دو نسخه‌ی مربوط به این پلتفرم‌ها از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه شما عزیران را به تماشای چند تصویر زیبا از محیط این بازی دعوت می‌کنیم:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده