// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر بازی Atomic Heart؛ اثری عجیب و غریب با حال و هوای سری BioShock و Half-Life

استودیو Mundfish برای اولین بار با انتشار تریلری پروژه جدید خود یعنی بازی Atomic Heart را به نمایش قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو روسی ماندفیش (Mundfish) تریلری از آخرین پروژه خود یعنی بازی Atomic Heart که در سبک ماجراجویی و شوتر اول شخص در حال توسعه است، منتشر کرد. تریلر منتشر شده در حالی که گرافیک خیره کننده آن را نشان می‌دهد، در آن سو بازیکنان را با گیم پلی و همچین سلاح‌های مختلف آن آشنا می‌کند و در عین حال بیننده محو حال و هوای عجیب بازی خواهد شد.

atomic heart

وقایع بازی در دنیای آخرالزمانی در دوران اتحادیه شوروی اتفاق می‌افتد. گفتنی است که بازی در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4‌ در حال ساخت است و ویدیو آن خبر از یک بازی AAA می‌دهد. سازندگان با معرفی بازی در توضحیات رسمی نوشتند:

Atomic Heart یک بازی ماجراجویی و شوتر اول شخص است که دنیای آن در جریان رویدادی تغییر کرده است. کاراکتر اصلی بازی در واقع یک مامور ویژه است که در جریان اتفاقات رخ داده به شوروی می‌رود تا از دلایل این واقعه با خبر شود.

حال و هوای روسی با گیم‌پلی اکشن و داستان گیرا شما را به دنیای Atomic Heart دعوت می‌کند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود کند.

رمز و راز‌ها را برملا کنید تا بتوانید صلح و قانون را به وطن خود برگردانید و به دنیا نشان دهید که چه کار‌هایی از دست‌تان بر می‌آید.

بازی Atomic Heart در تاریخ نامشخصی از سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر نیز می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده