// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

نحوه جذب خدمه در بازی Sea of Thieves

تریلر جدید بازی Sea of Thieves با محوریت آموزش یافتن خدمه برای کشتی‌تان منتشر شد. با زومجی همراه باشید تا جزییات آن را با هم مرور کنیم.

اگر در بازی Sea of Thieves در یافتن خدمه برای کشتی‌تان با مشکل مواجه هستید، تریلر جدیدی که استودیو ریر (Rare Studio) منتشر کرده است، شاید بتواند شما را راهنمایی کند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بازیکنان در بازی Sea of Thieves با آن مواجه هستند، این است که این بازی دقیقا مناسب تک نفره بازی کردن نیست. حتی کنترل یک قایق کوچک توسط شما کار بسیار پردردسری است و کمتر کسی در زمان آنلاین بازی کردن، با ورود و خروج افراد از تیمش کنار می‌آید.

اخیرا استودیوی ریر تریلری منتشر کرده است که در آن به افرادی که در آنلاین بازی کردن و تعامل با دیگر افراد مشکل دارند، یک سری آموزش‌های مفید برای جذب خدمه ارائه می‌دهد. علاوه بر نشان دادن قسمت کوتاهی از گیم پلی جذاب بازی، این ویدیو همچنین نحوه استفاده از قابلیت‌های Clubs ،Looking for Group ،Discord و تالارهای گفتگوی رسمی را برای این بازی نشان می‌دهد.

در حال حاضر بازی Sea of Thieves برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 در دسترس است و شما می‌توانید علاوه بر خرید این بازی، آن را به عنوان بخشی از سرویس Xbox Game Pass دریافت کنید.

دانلود از وبسایت آپارات

بازی Sea of Thieves توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند و می‌توانید بخشی از بررسی این بازی را مطالعه کنید:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته‌کننده بودن رنج می‌برد، اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت ببرید و خود را سرگرم کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده