// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ عرضه بازی Overload مشخص شد

تاریخ دقیق عرضه بازی Overload با انتشار تریلری روی پی سی اعلام و عرضه نسخه PS4 و Xbox One آن نیز با تاخیر مواجه شد.

استودیو ریوایوال (Revival Productions) که نفرات آن از توسعه دهندگان سابق بازی Descent تشکیل شده است، بیش از یک سال است روی بازی Overload کار می‌کنند؛ اثری که در آن کاربران با فضاپیما‌ها به نبرد می‌پردازند. بازی مذکور از طریق کمپین جمع آوری بودجه توسعه از سوی طرفداران در کیک‌استارتر (Kickstarter) توانست کار خود را شروع کند و نسخه Ealy Access آن نیز در مارس ۲۰۱۷ منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار تریلری جدید از بازی Overload اعلام کردند که بازی مذکور در تاریخ ۳۱ مه (۱۰ خرداد ماه) به طور رسمی منتشر می‌شود.

همانند بازی Descent، کاربران در Overload می‌توانند به طور آزادانه فضاپیما خود را در جهت‌های مختلف بچرخانند و در دنیای آن به کاوش بپردازند. بیش از ۱۵ مرحله مختلف از محیط‌های مواد مذاب گرفته تا پایگاه‌های نظامی در این بازی گنجانده شده است. همچنین پس از پایان فاز Early Access، حالت‌های چالشی و بخش آنلاین به نسخه اصلی بازی Overload اضافه می‌شود.

Overload

بازی Overload حتی از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از آکیولس ریفت و HTC Vive به تجربه آنها بپردازند. سازندگان وعده داده‌اند که بخش ویرایش مرحله یا همان Level Editor را در بازی اضافه کنند تا از این رو کاربران بتوانند به سلیقه خود به طراحی مراحل بازی بپردازند. اگر قصد دارید بازی را بدون اینکه نسخه Early Access آن را دریافت کنید انجام دهید، هم اکنون می‌توانید نسخه آزمایشی آن را به طور رایگان در استیم دریافت کنید. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه بازی Overload در استیم مراجعه کنید.

مایک کولاس، یکی از خالقان بازی Overload، پس از اعلام تاریخ انتشار بازی گفت:

 با توسعه بازی Overload ما قصد داشتیم که اثری مشابه به Descnet را توسعه دهیم اما رفته رفته Overload به یک اثر بزرگتر تبدیل شد. ما توانستیم  محتوای زیادی را همچون حالت‌ چالشی جدید و همچنین پشتیبانی از واقعیت مجازی به بازی اضافه کنیم. محتوای یاد شده به همراه گرافیک و سیستم صوتی طوری ما را غافل‌گیر کرد که ما ۲۰ سال پیش آرزو چنین چیزی را می‌کردیم.

سازندگان اعلام کردند در حالی که بازی در تاریخ ۳۱ مه برای پی سی منتشر می‌شود اما نسخه‌های کنسولی آن به سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شده است و با تاخیر به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 می‌رسد. سازندگان با توجه به پشتیبانی از بخش آنلاین بازی در این راستا گفتند که عرضه آنها روی هر سه پلتفرم برای تیم کوچک آنها دشوار می‌شود و از این رو آنها قصد دارند با تاخیر نسخه کنسولی، زمانی را به خود اختصاص دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر مشخص شدن تاریخ بازی Overload را تماشا کنید. نسخه Early Access بازی Overload هم اکنون در دسترس است و نسخه نهایی آن نیز در تاریخ ۱۰ خرداد برای پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده