نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

دو تریلر جدید از بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze منتشر شد

کمتر از دو هفته مانده به انتشار بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze روی نینتندو سوییچ، دو تریلر تازه با محوریت معرفی شخصیت‌های این بازی منتشر شده است.

همانطور که می‌دانید زمان چندان زیادی تا عرضه‌ی مجدد بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze برای کنسول نینتندو سوییچ باقی نمانده است و در همین راستا، استودیوی سازنده دو تریلر تازه از این بازی محبوب را برای هواداران منتشر کرده است.

محوریت اصلی هر دوی این تریلر‌ها معرفی برخی از اعضای خانواده‌ی Kong است که در Tropical Freeze حضور خواهند داشت. در تریلر اول ما با رییس بسیار شناخته‌شده‌ی این گروه یعنی Donkey Kong آشنا می‌شویم که در حال گذشتن از مراحل دشوار به کمک یکی دیگر از اعضای ریش‌سفید این خانواده یعنی Cranky Kong است.

دانلود تریلر از آپارات

دومین تریلر منتشر‌شده، بازیکنان را با یکی دیگر از اعضای جوان‌تر این خانواده با نام Funky Kong آشنا می‌کند. این شخصیت از کاراکتر‌های جدید قابل‌بازی در نسخه‌ی Switch بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze محسوب می‌شود و این تریلر به بازیکنان کمک می‌کند تا هرچه‌ بیشتر و بهتر بتوانند با این شخصیت و قابلیت‌های ویژه‌اش آشنایی پیدا کنند.

دانلود تریلر از آپارات

این بازی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت به شکل انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده