// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

بازی Jotun به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Thunder Lotus Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Jotun به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

بازی Jotun، اثر تحسین شده استودیو تاندر لوتوس گیمز (Thunder Lotus Games) که در سبک اشکن و ماجراجویی طراحی شده است در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در ابتدا بازی Jotun یک سال پیش از انتشار‌ش در کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در کیک استارتر توانست مبلغ ۶۴ هزار دلار کانادا را جمع‌آوری کند. بازی مذکور کاربران را در جایگاه وایکینگی به نام Thora قرار می‌دهد. کاراکتر شما پس از مرگ‌ شرم‌آورش برای ورود به Valhalla باید خود را به خدایان North ثابت کند.

کاربران در جریان بازی با روند کاوش‌گری و معمایی روبرو می‌شوند که در این حین می‌توانند از طراحی هنری بازی نیز لذت ببرند. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به نبرد در مقابل باس‌های غول‌پیکر اشاره کرد.

 گفتنی است که نسخه نینتندو سوییچ بازی Jotun همان Valhalla Edition است که در سال ۲۰۱۶ با بهبود‌هایی برای کنسول ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر شده بود. نسخه یاد شده شامل حالت جدیدی با نام Valhalla Mode است که به گفته سازندگان می‌تواند تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در انتها سازندگان اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ بازی جوتون شامل گرافیک «بازسازی» شده است که در کنار تغییراتی برای حالت دستی کنسول نینتندو سوییچ، در نظر گرفته شده است.

پس از عرضه بازی Jotun روی سوییچ احتمال می‌رود که سازندگان اثر تحسین شده دیگر خود یعنی Sundered را که توانست امتیازات خوبی به خود اختصاص داد، روی نینتندو سوییچ نیز عرضه کنند.

بازی Jotun: Valhalla Edition با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ ۲۷ آوریل به دست کاربران Nintendo Switch می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه سوییچ این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده