// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Mega Man Legacy Collection 1 & 2 مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ دقیق انتشار مجموعه Mega Man X Legacy Collection و Mega Man X Legacy Collection 2 را مشخص کرد.

قرار است هر ۸ بازی اصلی Mega Man X در قالب ۲ مجموعه در ماه جولای منتشر شوند. جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که بازی Mega Man X Legacy Collection و بازی Mega Man X Legacy Collection 2 در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد ماه) منتشر می‌شود. اولین بسته شامل بازی‌های Mega Man X، X2، X3 و X4 می‌شود و در آن سو دومین بسته نسخه‌های X5، X6، X7 و X8 را ضمیمه خود کرده است.

دو مجموعه یاد شده به طور دیجیتالی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند و هر یک با قیمت ۲۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه فیزیکی هر یک از باندل‌ها نیز برای کنسول‌ها با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود. گفتنی است که نسخه فیزیکی PS4 و Xbox One شامل دیسک می‌شود، در حالی که روی نینتندو سوییچ باندل اول در قالب کارتریج عرضه می‌شود و نسخه دوم نیز با شماره سریال همراه آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مجموعه بازی‌های مگامن در خود حالت جدید X Challenge را جای داده است که در آن کاربران در مقابل باس‌های قدیمی این بازی قرار می‌گیرند؛ با این تفاوت که این بار کاربران باید باس‌های را به طور جفت شکست دهند. پیش از وارد شدن به این حالت کاربران سه نوع سلاح را مشخص می‌کنند یا اینکه برای بیشتر به چالش کشیدن خود می‌توانید تنها سلاح اصلی آن را در مبارزه به کار ببرید. کاربران برای به رخ کشیدن مهارت‌های خود در این حالت چالش‌ برانگیز می‌توانند امتیازات خود را در جدول Leaderboards ثبت کنند و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند.

هر یک از نسخه‌های قرار گرفته در باندل‌های یاد شده، شامل بهبود‌های جلوه‌های گرافیکی همچون تنظیم فیلتر‌های CRT می‌شوند. هر دو کالکشن مذکور شامل Day of Σ نیز می‌شوند که در واقع ویدیویی از بخش Maverick Hunter X روی پلی استیشن ویتا محسوب می‌شود. ویدیو مذکور، داستان را پیش از وقایع بازی‌های یاد شده روایت می‌کند. موزه‌ای در باندل‌ها جای شده است که در آن کاربران می‌توانند به مشاهده تریلر‌ها، آثار هنری، کارت‌ها، جاکلیدی‌ها و دیگر موارد بپردازند. در انتها، هر دو مجموعه شامل موسیقی متن‌های X، X2 و X3 به همراه ریمیکس‌های جدید می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Mega Man Legacy Collection 1 & 2 را  مشاده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد پورت شدن مجموعه دوست داشتنی مگامن روی پلتفرم‌های نسل هشتم را با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده