// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی شبیه‌ ساز بازی سازی The Endless Mission معرفی شد

استودیو E-Line Media با انتشار تریلری، بازی The Endless Mission را که در سبک شبیه ساز بازی سازی طراحی شده است، معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ای‌لاین مدیا (E-Line Media) تریلر جدیدی از پروژه خود یعنی The Endless Mission که در واقع یک بازی شبیه‌ساز بازی‌ سازی است منتشر کرد. بازی مذکور در اوایل تابستان سال جاری از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

ویدیو منتشر شده قصد دارد کاربران را با محتوا و ویژگی‌های بازی The Endless Mission آشنا کند. به هر حال، سیستم و مکانیزم بازی از آن چیزی که در بازی‌های مشابه دیده‌ایم، متفاوت است. کاربران در جریان The Endless Mission می‌توانند از بین سبک‌های مختلف بازی‌های ویدیویی همچون ماشین سواری، پلتفرمر و استراتژی همزمان (RTS)، نوع بازی خود را مشخص کنند. موارد یاد شده تنها ویژگی منحصر به فرد این بازی نیست؛‌ کاربران می‌توانند سبک‌های یاد شده را در بازی ترکیب کنند و با استفاده از کاراکتر‌ها و مراحل مختلف، یک اثر تازه خلق کنند.

علاوه بر آن، تریلر منتشر شده بخش داستانی بازی را که به دست نویسندگان استودیو اسلیپ دپریویشن لب (Sleep Deprivation Lab) نوشته شده است نشان می‌دهد. نفرات حاضر در این استودیو پیش‌تر روی آثار محبوبی همچون Middle Eart: Shadow of Mordor، Rise of the Tomb Raider و The Crew کار کرده‌اند. به گفته سازندگان، بازی جدید آنها قصد دارد که رابطه تکنولوژی و زندگی ما را نشان دهد و ما را با محتوایی که ارایه می‌دهد، آشنا کند.

در انتها، تریلر منتشر شده بازی The Endless Mission، کاربران را با چگونگی دستیابی و ویرایش کد‌های بازی آشنا می‌کند، که از این رو کاربران می‌توانند فیزیک بازی و همچنین اندازه کاراکتر‌ها را تغییر دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی The Endless Mission را تماشا کنید. گفتنی است که بازی مذکور در جریان نمایشگاه PAX East قابل بازی خواهد بود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد این بازی در اوایل تابستان سال جاری از طریق Steam برای PC منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این شبیه‌ساز بازی‌سازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده