// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Penny-Punching Princess منتشر شد

NIS America با انتشار تریلری بازی Penny-Punching Princess را که پیش‌تر در اروپا منتشر شده بود، برای کاربران آمریکای شمالی هم در دسترس قرار داد.

چندی پیش کمپانی NIS America بازی Penny-Punching Princess را که در سبک Beat ‘em Up طراحی شده است، در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ماه) در منطقه اروپا منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند بازی مذکور هم اکنون در ریجن آمریکای شمالی برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا در دسترس است. سازندگان به مناسبت عرضه آن در آمریکای شمالی، تریلری از بازی منتشر کردند که گیم پلی آن را نشان می‌دهد.

برای کاربرانی که با بازی آشنایی ندارند باید گفت که Penny-Punching Princess بازیکنان را در جایگاه شاهزاده‌ای قرار می‌دهد که خانواده و سرزمین خود را توسط نیروی شیطانی به نام Dragonloan از دست داده است. برای نابود کردن نیروهای Dragonloan باید در دنیایی که سرتاسر آن را پول و سکه‌ها فرا گرفته است، با استفاده از نیرو‌های پول-مانند خود به نبرد با دشمنان بروید تا به هدف اصلی خود برسید. از مکنیزم‌های جالب بازی می‌توان به استفاده از آنالوگ سمت راست اشاره کرد؛ طوری که کاربران می‌توانند با چرخاندن سریع آن در حالی که به دشمنان آسیب وارد می‌کنند، پول بیشتری را از آن خود کنند.

بازی پِنی پانچینگ پرنسس با قیمت ۴۰ دلار به طور دیجیتالی و فیزیکی هم اکنون در دسترس است. عرضه نسخه فیزیکی این بازی در لحظات آخر به گفته سازندگان بنا به دلایلی برای کاربران انگلستانی لغو شده است. در آن سو کاربران آمریکای شمالی از طریق فروشگاه آمازون می‌توانند نسخه فیزیکی این بازی برای نینتندو سوییچ خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Penny-Punching Princess را تماشا کنید و خود را با محتوا و گیم‌پلی بازی آشنا کنید. بازی مذکور هم‌اکنون در ریجن ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی برای کنسول‌های PS Vita و Nintendo Switch در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر خود را در مورد این بازی و سبک‌ بیت ام آپ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده