// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

پلتفرمر ساخته شده با بازی Dreams را ببینید

استودیو Media Molecule با انتشار تریلری جدید از بازی Dreams، یک بازی پلتفرمر ساخته‌شده با آن را با نام Comic Sands به نمایش گذاشت.

استودیو مدیا مولکول (Media Molecule) پس از معرفی بازی Dreams به کاربران وعده داد که ابزار‌های خلاقانه زیادی را در دسترس آنها قرار می‌دهد، اما تاکنون فرصت چندانی پیش نیامده که محتویات خلق‌شده با این ابزارها را، در وضعیت نهایی‌شان، مشاهده کنیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان، یکی از محتویات ساخته‌شده با این بازی را رونمایی کرده‌اند.

در جریان Train Jam 2018، رویدادی که در سفر ۵۲ ساعته از شیکاگو به سان فرانسیسکو (مسیر منتهی به GDC) برگزار شد، چهار نفر از اعضای استودیو مدیا مولکول با ابزارهای خلاقانه Dreams یک بازی پلتفرمر با نام Comic Sands را آماده کردند. در این بازی، کاراکتر مکعب-مانندی با لبخندی بر لب دیده می‌شود که در میان صفحات کمیک، مراحل را پیش‌ می‌برد و از روی سطوح پرش می‌کند. سازندگان با انتشار ویدیویی ۹۰ ثانیه‌ای، بخش‌هایی از Comic Sands را در محیط بازی دریمز، به معرض نمایش قرار دادند.

بازی Comic Sands تنها نمونه‌ای از محتویاتی است که می‌توان با ابزار‌های بازی Dreams خلق کرد. با توجه به زمان نسبتا کمی که برای ساخت این اثر صرف شده، این موضوع هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد که پس از دسترسی کاربران به Dreams، شاهد چه نوع خلاقیت‌هایی از جامعه گیمرها خواهیم بود.

بازی Dreams در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد. در این بازی، کاربران می‌توانند رویا‌های خود را در دنیایی بزرگ و رنگارنگ بازسازی کنند. در خبر‌های دیگر می‌توانید به ابزار‌های ساخت اشیا، اسکرین شات‌ها، تصاویر کاراکتر‌های عجیب، تریلر و عکس شهر مرموز نگاهی بیندازید یا اینکه با مراجعه به صفحه اختصاصی Dreams در زومجی از خبر‌های منتشر شده اطلاعات کسب کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Comic Sands را مشاهده کنید. هنوز سازندگان تاریخ دقیق انتشار Dreams را مشخص نکرده‌اند و تنها می‌دانیم که بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی به دست کاربران می‌رسد. گفتنی است که این بازی به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده