// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید بازی A Way Out با محوریت حالت مشارکتی بازی

کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو Hazelight ویدیو جدید بازی A Way‌ Out را منتشر کردند.

فردا بازی A Way Out برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و پس از حواشی مراسم جوایز بازی سال، خیلی از علاقه‌مندان منتظر بازی A Way Out هستند تا ببیند جوزف فرس و استودیو Hazelight چه اثری را خلق کرده‌اند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی A Way Out، تریلر جدید این بازی را منتشر کرده است. در جریان ویدیو جدید بازی A Way Out شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی آن هم در حالت مشارکتی هستیم. به‌عبارتی ویدیو منتشر شده، صفحه را به حالت اسپلیت اسکرین درآورده و صحنه‌هایی از گیم‌پلی شخصیت لئو و وینسنت را به صورت همزمان مشاهده می‌کنیم.

در گذشته نیز مشخص شده بود که کاربران برای تجربه بازی با یکدیگر، نیازی نیست که هر دو بازی را خریداری کرده باشند. اگر یک نفر بازی را بخرید، دوست‌تان بدون خرید بازی می‌تواند A Way Out را با شما تجربه کند.

دانلود از آپارات

شاید سوال پیش آید که چرا بازی روی نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود، در جواب باید بگویم که تیم سازنده اعلام کرده که به‌خاطر وجود مشکلاتی در روند ساخت و پورت بازی روی نینتندو سوییچ نظیر دوربین بازی و تعبیه گیم‌پلی در حالت تک جوی‌کان، سبب شده تا شاهد عرضه بازی A Way Out روی نینتندو سوییچ نباشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده