// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Another World برای سوییچ منتشر می‌شود

DotEmu با انتشار تریلری جدیدی از بازی Another World اعلام کرد که با همکاری خالق‌اش یعنی اریک چاهی، آن را برای سوییچ پورت خواهند کرد.

Another World یک بازی اتمسفریک و پلتفرمر با صحنه‌های سینمایی است که در ابتدا در سال ۱۹۹۱ در آمریکای شمالی منتشر شد و در آن سو با نام Outer World در ژاپن در دسترس کاربران قرار گرفت. بازی مذکور با داشتن صحنه‌های سینمایی و روایت منحصر‌به‌فرد خود توانست در آن زمان تاثیر به‌سزایی در صنعت بازی‌سازی بگذارد. با توجه به محبوبیت آن، Another World تا به امروز روی پلتفرم‌های مختلف پورت شده است و با گذشت چند دهه از عرضه‌اش، هنوز تجربه بازی خالی از لطف نیست.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو دات‌امو (DotEmu) اعلام کرد که بازی مذکور را برای نینتندو سوییچ توسعه خواهند داد و در بهار ۹۷ به دست کاربران این کنسول خواهد رسید. توسعه‌دهندگان یاد شده پیش‌تر در بازنشر و بازسازی آثار قدیمی هم فعالیت داشته‌اند و شاهد پورت کردن بازی‌های Wonder Boy: The Dragon’s Trap و Ys Origin از آنها بودیم. سازندگان برای اینکه بتوانند بازی مذکور را همانند نسخه اصلی توسعه دهند، با خالق آن یعنی اریک چاهی (Eric Chahi) در حال همکاری هستند. در این راستا سازندگان تریلر جدیدی از بازی Another World منتشر کرده‌اند که در آن در مورد توسعه این پورت سخن می‌گویند.

از نظر گیم‌ پلی می‌توان گفت که روند بازی نسخه سوییچ Another World همانند نسخه اصلی خواهد بود؛ طوری که کاربران می‌توانند درجه سختی بازی را از بین سه گزینه انتخاب کنند و در آن سو می‌توانند تنظیمات گرافیکی بازی را به جلوه‌های قدیمی یا HD تغییر دهند. گفتنی است که نسخه سوییچ بازی Another World از پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی هم پشتیبانی می‌کند. در انتها سازندگان اعلام کردند که بازی مذکور در رویداد GDC که در ماه جاری میلادی برگزار می‌شود، قابل تجربه خواهد بود.

در کنار ویدیو توضیحات سازندگان، استودیو DotEmu تریلر نسخه Nintendo Switch بازی Another World را هم منتشر کردند که در ادامه هم می‌توانید آن را تماشا کنید. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۷ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

ویدیو توضیحات سازندگان پیرامون پورت سوییچ بازی Another World

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر نسخه سوییچ بازی Another World

 دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده