// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Neonwall به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند

استودیو JanduSoft با انتشار تریلری جدید اعلام کرد که بازی معمایی Neonwall برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی مستقل جاندو‌سافت (JanduSoft) اعلام کرد که بازی معمایی آن‌ها در هفته‌های آتی در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۸ (۲۴ اسفند) برای کنسول نینتندو سوییچ پورت و منتشر می‌شود.

در بازی Neonwall، بازیکنان باید توپی را از یک سمت به آن سوی محیط بازی انتقال دهند. در این میان آنها با موانعی همچون آسانسور‌ها روبرو می‌شوند که باید به دنبال راه‌حلی برای عبور از این موانع پیدا کنند. کاربران با استفاده از سلاحی در بازی با اجسام رنگارنگ تعامل دارند و در این راستا بازیکنان باید به طور سریع با رنگی که سلاح شما به خود گرفته است، به حل معماهای این بازی بپردازند و راه را برای توپ باز کنند.

همانند بازی‌های دیگر روی Nintendo Switch، کاربران می‌توانند Neonwall را در حالت دستی و همچنین روی نمایشگرها تجربه کنند. گفتنی است که بازی با کنترلر‌های سوییچ یعنی جوی‌کان‌ها و Pro Controller هم سازگاری دارد که به گفته سازندگان کاربران با Joy Conها می‌توانند تجربه بهتری از بازی داشته باشند.

سازندگان ضمن اعلام توسعه بازی نئون‌وال روی Switch، تریلری هم منتشر کردند که گیم‌پلی بازی روی سوییچ را نشان می‌دهد و کاربران را با معماهای این بازی آشنا می‌کند. بازی Neonwall در ابتدا در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۱۷ میلادی (۱۳ فروردین ۹۶) برای کامپیوتر منتشر شد و همانطور که در بالا اشاره شد ۲۴ اسفند ماه نیز شاهد عرضه آن روی سوییچ خواهیم بود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و پورت سوییچ آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده