// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

ویدیو جدید بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شد

در جریان رویداد Disney's D23 که در توکیو برگزار شد، تریلر جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 به نمایش درآمد که شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم.

یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران انیمیشن‌های دیزنی و بازی‌های نقش آفرینی، بازی Kingdom Hearts 3 است که چند سالی از معرفی آن می‌گذرد و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix، سازنده و ناشر بازی Kingdom Hearts 3) هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی را اعلام نکرده است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در رویداد Disney's D23، ویدیو جدیدی از این بازی به نمایش درآمد که در جریان آن شاهد صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی بازی نقش آفرینی Kingdom Hearts 3 هستیم.

در این تریلر شاهد شخصیت‌های دونالد، گوفی و دورا هستیم که در حال صحبت کردن با مارلوکسیا از سازمان XIII هستند (این شخصیت برای اولین بار در بازی Kingdom Hearts: Chain of Memories به کاربران معرفی شد). در ادامه می‌بینیم که شخصیت‌های بازی وارد دنیای کمپانی هیولاها شده و به‌عبارتی سازنده با این کار حضور شخصیت‌های انیمیشن Monsters Inc را در Kingdom Hearts 3 تایید می‌کند.

اما تمرکز اصلی تریلر، گیم‌پلی، مبارزات و دنیای جالب و هیجان انگیز Kingdom Hearts است که در این نسخه، بیش از پیش خودنمایی می‌کند. جدای از به‌نمایش درآمدن گیم‌پلی بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اطلاعاتی تازه از بازی Kingdom Hearts III را منتشر کرد. در جریان این اطلاعات مشخص شد که بار دیگر شاهد سفینه Gummi در بازی خواهیم بود که در دو بخش متفاوت می‌توان از این سفینه استفاده کرد. اولین بخش، گشت و گذار آزادانه میان دنیاهای بازی است که خب این بخش، یکی از المان‌های اصلی یک اثر نقش آفرینی دنیای باز محسوب می‌شود و بخش دوم، بر می‌گردد به مبارزات و سیستم مبارزه‌ای بازی که اعلام شده مبارزات، در مقیاس وسیع‌تری انجام خواهند شد و دشمنان بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

دانلود از آپارات

همچنین اسکوئر انیکس اعلام کرد که تمامی کارمندان استودیو اوساکا در حال کار روی بازی هستند و ۱۰۰ کارمند دیگر از استودیو توکیو اسکوئر انیکس، به تیم سازنده ملحق شده‌اند. به‌عبارتی تمامی کارکنان در سه تیم مختلف دسته‌بندی شده و برای توسعه اولیه، توسعه میانی و توسعه انتهایی بازی با یکدیگر همکاری می‌کنند. در هر فاز توسعه (دسته‌بندی‌های ذکر شده)، سه دنیای مختلف را شاهد هستیم ولی اسکوئر انیکس اعلام کرده که این گفته بدین معنا نیست که در مجموع ۹ دنیای متفاوت را در بازی Kingdom Hearts 3 مشاهده می‌کنیم. از نظر پروسه ساخت بازی، فاز اول ۹۰ درصد و فاز دوم ۶۰ درصد تکمیل شده است و اطلاعاتی از روند ساخت فاز سوم در دسترس نیست. 

درادامه تتسویا نومورا، کارگردان بازی Kingdom Hearts 3، اعلام کرد که این نسخه، دقیقا دارای همان المان‌هایی است که دوست داشته همیشه در سری Kingdom Hearts قرار بدهد و کاربران با تجربه‌ی این بازی شگفت‌زده خواهند شد. درانتها کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که اوتادا هیکارو، وظیفه ساخت موسیقی منو بازی را برعهده خواهد داشت که نام این موسیقی Don't Think Twice خواهد بود.

از عرضه آخرین نسخه سری Kingdom Hearts، حدود ۱۳ سال می‌گذرد و طرفداران، شدیدا منتظر نسخه سوم هستند. البته در این میان یک سری Spin Off و نسخه ریمستر شده عرضه شده است اما نسخه سوم، دارای یک سری ویژگی‌های منحصربه‌فرد نظیر گسترش تعداد نفرات پارتی (در نسخه سوم پنج بازیکن می‌توانند در کنار یکدیگر بازی کنند) اشاره کرد.

بازی Kingdom Hearts III در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده