نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر زمان عرضه بازی Feral Fury منتشر شد

استودیو اسکاندیوانیا گیمز تریلر هنگام عرضه بازی تیراندازی Feral Fury را منتشر کرد.

بازی Feral Fury یک اثر تیراندازی Twin-Stick (بازی‌هایی که از دو آنالوگ گیم‌پد جهت کنترل شخصیت و هدف‌گیری استفاده می‌کنند و دوربین بازی از بالاست) است که المان‌های Rogue در آن دیده می‌شود و خون و انفجار یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر آن به حساب می‌آید. این بازی از امروز به صورت دیجیتالی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو اسکاندیوانیا گیمز (Skandivania Games) تریلر هنگام عرضه بازی را منتشر کرده است.

این تریلر مقدار زیادی اکشن، خون و انفجار را به تصویر می‌کشد و در آن مبارزات، نارنجک‌ها، لیزرها، تیربارها و موارد دیگری به چشم می‌خورد که همگی گیم‌پلی زیبای بازی را نشان می‌دهد.  

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Feral Fury یک داستان بسیار متفاوت را روایت می‌کند. پس از هزاران سال حکومت بشر روی زمین، این سیاره خود را به نابودی کشانده است. پس از آن گونه‌ها و جانوران باقیمانده تکامل یافته و خود را مسلح کرده‌اند و در ستاره‌ها برای خود به دنبال خانه‌های جدید هستند.

امپراتوری پاندا و Hellhog Horde دو قدرت حاکم به حساب می‌آیند. هوگ‌ها در حال حاضر به جنگجویانی مغرور و تندخو تبدیل شده‌اند و بسیار مصمم هستند که به تاریخ اجازه تکرار ندهند. در طرف دیگر پانداها قرار دارند که در عصر انسان‌ها در خطر انقراض بودند، ولی حالا خانه‌های خود را گسترش داده و کل سیاره را به مزارع بامبو تبدیل کرده‌اند.  

داستان بازی کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، اما کنار هم قرار گرفتن پانداها و جنگ بی‌رحم، مفهوم تازه‌ای را در ذهن تداعی می‌کند که مخاطب را جذب خواهد کرد. بازی Feral Fury شامل اکشن سریع، بیش از ۱۵۰ آیتم و ارتقا، پنج فصل با سه مرحله مختلف و اسرار پنهان بی‌شمار در هر مرحله می‌شود. این بازی پیشتر برای پی سی و iOS در دسترس بود و از امروز، نهم بهمن‌ماه به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم راه یافته است.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Feral Fury را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده