نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

۱۵ دقیقه از گیم‌ پلی بازی Shadow of the Colossus روی کنسول PS4 منتشر شد

۱۵ دقیقه از گیم‌ پلی بازی Shadow of the Colossus منتشر شده که تغییرات بصری بازی را به زیبایی روی کنسول پلی استیشن 4 نشان می‌دهد.

بیش از یک دهه از انتشار بازی Shadow of the Colossus روی پلی استیشن 2 می‌گذرد. حال این بازی یک بازسازی کامل از بازی Shadow of the Colossus به جای نسخه ریمستر برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود که استودیو Bluepoint Games وظیفه بازسازی آن را بر عهده گرفته است. این استودیو قبل‌تر نسخه‌های بازسازی شده دو سری محبوب Uncharted: The Nathan Drake Collection و بازی Gravity Rush را برای کنسول‌های نسل جدید ارائه کرده است.
اخیرا ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Shadow of the Colossus منتشر شده است که شما شاهد صحنه‌هایی از مبارزه با اولین کلوسوس و همچنین محیط‌های بازسازی شده این بازی خواهید بود. در این ویدیو به راحتی، پیشرفت‌های گرافیکی که در بازی بهبود یافته است مشاهده خواهید کرد. همچنین افکت‌های نور پردازی باورنکردنی هستند به طوری که حرکت وندر بین نور و مناطق تاریک و شیوه حرکت مو‌های کلوسوس در باد به راستی جالب و شگفت انگیز به نظر می‌رسند.

در گذشته کمپانی سونی در یک ویدیویی مقایسه‌ای نسخه‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 این بازی را کنار هم قرار داده و جزئیات مربوط به تفاوت‌های بین حالت بازسازی شده «Cinematic» و «Performance» منتشر کرده است. در حالت اول Cinematic علاقه‌مندان از نرخ فریم  ۳۰ بر ثانیه بهره می‌برند در حالی که هدف حالت دوم Performance، اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰  بر ثانیه اجرا می‌شود.
علاوه بر جنبه‌های بصری، سیستم کنترل این بازی نیز بازسازی شده است.همچنین استودیو بلوپوینت گیمز چندی پیش اعلام کردند که علاقه زیادی به مدرن سازی بازی‌های کلاسیک و محبوب دارند. بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ششم فوریه (۱۷ بهمن‌ماه) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. 

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده