// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists 2 منتشر شد

استودیو Team17 با انتشار تریلری، اثر استراتژی و همکاری چندنفره خود یعنی بازی The Escapists 2 را برای نینتندو سوییچ عرضه کرد.

پس از مدت‌ها انتظار استودیو تیم 17 (Team17) که آن را با توسعه سری بازی‌های Worms می‌شناسیم و استودیو مئولدی توف (Mouldy Toof) جدیدترین پروژه خود یعنی بازی The Escapists 2 را برای دارندگان کنسول نینتتندو سوییچ در دسترس قرار دادند و به مناسبت این امر تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

محتوای بازی The Escapists 2 همانطور که از نام آن پیدا است کاربران را در زندان‌های مختلف رها می‌کند تا بتوانند با استراتژی‌های گوناگون از آنها فرار کنند. در این بازی کاربران به‌تنهایی یا با استفاده از بخش آنلاین و همکاری چندنفره (Co-op) می‌توانند با دوستان خود هم‌تیم شوند و به فرار از زندان‌های این بازی بپردازند. بیش از ۱۰ زندان مختلف در بازی تعبیه شده است که با توجه به تریلر شامل‌ زندان‌هایی می‌شود که در مناطق مختلف، از بیابان‌ها گرفته تا جزیره‌ها، قرار گرفته‌اند. گرافیک بازی به طور پیکسلی طراحی شده است و بازیکنان از زاویه دید بالا به پایین به تجربه این بازی می‌پردازند.

بازی The Escapists 2 در صفحه استیم با استقبال گرم کاربران روبه‌رو شده است و توانسته عبارت Very positive را در نقد‌های اخیر از سوی کاربران این بازی به خود اختصاص دهد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی The Escapists 2 در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ برای آیفون و اندروید نیز پورت شد و به‌تازگی برای نینتندو سوییچ نیز توسعه یافته است. برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی The Escapists 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده