// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Station برای پلی استیشن 4 نیز تایید شد

بازی ماجراجویی و اول شخص The Station که پیش از این تنها برای کامپیوتر در نظر گرفته شده بود، با انتشار یک تریلر برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز تایید شد.

بازی The Station که پیش‌تر برای پی سی معرفی شده بود حال مشخص شد که قرار است برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شود و سازندگان به مناسبت این امر تریلر جدیدی از آن منتشر کردند که محتوای آن را نشان می‌دهد.

The Station یک بازی اول شخص و کاوش محور است که در آن کاربران با محیط واقعیت افزوده بازی را پیش می‌برند. وقایع بازی در ایستگاه فضایی اتفاق می‌افتد که به تازگی به تاریکی فرو رفته است  و کاربران با توجه به اصوات و جلوه‌هایی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود به حل معما‌های بازی می‌پردازند. در حین بازی کاراکتر شما به دستگاه واقعیت افزوده‌ای مجهز شده است که باید به جستجو اورب‌هایی بپردازید که هر کدام رمز‌ و‌ راز‌هایی را برملا می‌کند. با پیدا کردن اورب‌های یاد شده، تصویری از خدمه این ایستگاه فضایی برای شما نمایان می‌شود که شما را راهنمایی می‌کند تا به نقاط بعدی راه پیدا کنید. با پیدا کردن هر یک از اورب‌ها، اطلاعات بیشتری را کسب می‌کنید که در ماموریت‌های شما به یاری شما می‌آید.

تمام اطلاعاتی که در جریان بازی پیدا می‌کنید در منو TAB ذخیره می‌شود که به شما کمک می‌کند تا نقشه، تجهیزات و ماموریت‌های خود را پیدا کنید. منو این بازی به عنوان یک دستگاه فیزیکی در جلو چشمان کاراکتر شما نقش بسته است که از طریق AR HUB قابل مشاهده است. دستگاه مورد نظر را می‌توانید با مجهز کردن کاراکتر شما به آن در بازی استفاده کنید و در هنگام قدم زدن از آن بهره‌مند شوید و در برخی موارد باید بازی را بدون این دستگاه پیش ببرید.

بازی The Station در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ماه)‌ برای PS4 و از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده