// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بازی The Messenger با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Sabotage با انتشار تریلری، بازی The Messenger را که با الهام از سری قدیمی Ninja Gaiden ساخته شده است، برای پی‌سی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی مستقل سبتاج (Sabotage) از پروژه پلتفرمر و اکشن خود یعنی بازی The Messenger که قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پی سی عرضه شود، تریلری منتشر کرد.

تریلر جدید نینجای آبی رنگی را نشان می‌دهد که بلافاصله طرفداران را به یاد بازی قدیمی Ninja Gaiden می‌اندازد که برای کنسول نینتندو NES عرضه شده بود. در بازی The Messenger کاربران بازی را در نقش یک نینجا شروع می‌کنند و با پیش بردن بازی در محیط‌های دو‌بعدی به نبرد با دشمنانی می‌روند که با الهام از سری بازی‌های Ninja Gaiden طراحی شده‌اند. کاراکتر اصلی این بازی قابلیت آن را دارد که از دیوار‌ها بالا برود. از دیگر قابلیت‌های قهرمان بازی می‌توان به سر خوردن، شنا کردن و غیره اشاره کرد که در تریلر قابل مشاهده است.

علاوه بر حرکات یاد شده، کاربران می‌توانند قابلیت‌های کاراکتر خود را از طریق درخت مهارت، ارتقا و لول نینجا خود را افزایش دهند. در این راستا کاربران باید به جمع‌آوری امتیاز در بازی بپردازند تا بتوانند انرژی، خط سلامت و دیگر ویژگی‌های نینجا خود را بهبود دهند. در انتهای تریلر به نظر می‌رسد که کاراکتر جدیدی با توجه به تغییر گرافیکی بازی نمایان می‌شود.

با توجه به گرافیک اثر و موسیقی کلاسیک آن، به نظر می‌رسد که بازی The Messenger می‌تواند انتظارات طرفداران این سبک را برآورده کند و در آن سو می‌تواند با بهره بردن از باس‌های دشوار و تله‌های متعدد، یک روند عذاب‌آور را برای طرفداران این سبک به ارمغان آورد. خوشبختانه با بودن مکانیک‌های جدید همچون اضافه کردن تجهیزات و چک‌پوینت‌ها، این بازی می‌تواند برای تمامی بازیکنان مناسب باشد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی بازی The Messenger را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده