نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید Fallout 4: New Vegas ویژگی های گیم پلی بازی را نشان می‌دهد

ویدیوی جدیدی از ماد New Vegas بازی Fallout 4 منتشر شده که بخش‌های مختلف گیم پلی مانند سیستم مبارزات و کارما را به نمایش می‌گذارد.

Fallout 4: New Vegas نام پروژه‌ای است که به‌وسیله یک تیم مادسازی قوی، به منظور بازسازی شهر Sin City از بازی Fallout: New Vegas و مراحل و ماموریت‌های این بازی با استفاده از موتور گرافیکی بازی Fallout 4 آغاز شده است. به‌تازگی تیم سازنده این بازی یک تریلر جدید از آن منتشر کرده است که نه‌تنها سطح پیشرفت پروژه را به‌خوبی نشان می‌دهد، بلکه اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی بازسازی شده نسخه سال ۲۰۱۰ را به نمایش می‌گذارد.

در این ویدیو که کمتر از ۳ دقیقه است، می‌بینیم که شخصیت اصلی وارد نقشه «گود اسپرینگز» (Goodsprings) می‌شود و با استفاده از اسلحه شاتگان، با یکی از ساکنین آنجا مبارزه می‌کند. همچنین در بخشی از این ویدیو، به بازگشت سیستم «کارما» (Karma) به گیم‌پلی بازی اشاره شده است. برای افرادی که با این سیستم آشنایی ندارند باید بگوییم که کارما یکی از مکانیک‌های اصلی گیم‌پلی در بازی New Vegas بود که انتخاب‌های «خوب» یا «شیطانی» بازیکن روی آن تاثیر مستقیم داشت. اهمیت کارما از این جهت بود که مشخص می‌کرد سایر شخصیت‌های بازی با کاراکتر شما چگونه رفتاری داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

تاکنون هیچ تاریخی برای انتشار Fallout 4: New Vegas اعلام نشده است، اما اگر مایلید در جریان روند توسعه این بازی قرار داشته باشید می‌توانید فیسبوک یا توییتر رسمی آن را دنبال کنید. از آنجایی که اعضای تیم سازنده بازی مصمم هستند تا تمام ماموریت‌های اصلی New Vegas را بازسازی کنند، به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد عرضه Fallout 4: New Vegas نخواهیم بود.

بازی Fallout 4 روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده