// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Grave Danger: The Ultimate Edition معرفی شد

نسخه Ultimate Edition بازی Grave Danger با مراحل و ویژگی‌هایی جدید برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

بازی Grave Danger یک اثر دو‌بعدی، ساید‌اسکرولینگ و همکاری چندنفره (Co-op) است که پیش‌تر از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان نسخه جدیدی از آن را با نام Ultimate Edition برای پی سی و همچنین کنسول‌های خانگی معرفی کردند.

بازی Grave Danger: The Ultimate Edition شامل ۱۰ مرحله جدید می‌شود که در آن المان‌های جدید نظیر پرنده‌های مکانیکی دیده می‌شود که کاراکتر بازی می‌تواند روی آن سوار شود. گفتنی است که  نسخه یاد شده پس از انتشارش در حالی که در استیم در دسترس قرار می‌گیرد برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود.

برای کسانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند باید گفت که آن را می‌توان به The Lost Vikings شباهت داد. بازی مذکور را می‌توان به صورت تک‌نفره و همکاری چندنفره انجام داد که به گفته سازندگان حالت چند نفره آن می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش از این بازی را به کاربران القا کند. همانطور که در بالا اشاره شد Grave Danger یک بازی پلتفرمر و سایداسکرولینگ است که در آن کاربران هدایت ۳ کاراکتر آن را به طور همزمان در بازی برعهده می‌گیرند که شامل کابویی به نام Dante، جادوگری به نام Elliot و دروگری به نام Malice می‌شود. تمامی این کاراکتر‌ها از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند که برای حل‌ معما‌ها و برخی دیگر از فعالیت‌ها در مراحل بازی موثر است. در بخش تک‌نفره کاربران می‌توانند هدایت کاراکتر خود را در حین بازی تغییر دهند اما در بخش کوآپ، ۳ بازیکن به طور همزمان کنترل شخصیت‌های این بازی را بر عهده می‌گیرند.

بازی Grave Danger هم اکنون از طریق استیم برای پی سی در دسترس است و نسخه Ultimate Edition آن نیز در سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده